Daffy4141 Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Hei, jeg er på utkikk etter et romspill ala Eve Online, Freelancer og Homeworld. Kunne tenkt meg å handle, oppgradere skip, ansette personell, administrere en flåte av skip, gjøre oppdrag, krige, oppgradere min person (levels, XP, stats, items), sanke mineraler, osv. Noen forslag? Trenger ikke være et stort, mainsteam spill fra senere år. Kan godt være 5 år gammelt, bare det er bra. Grafikken betyr heller ikke all verden. Thx
Festkaramell Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Kan nevne X3 spillene, men de er ganske kompliserte og vanskelig å sette seg inn i. Kommer du deg forbi dette har du mange timer med morro foran deg. Av andre romspill har jeg storkost meg med Freespace spillene, men de har ikke noe RPG/Strategi elementer og de begynner å bli noen år gammel.
eindude Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 mener X3 er det beste valget da. er komplisert men hvis du er en EvE online spiller eller har vært innom det så tar det ikke altfor lang tid å sette seg inn i det. men vil anbefale å gjøre det samme på X3 som EvE. sett deg inn i en og en ting. prøver du å sluke alt der på engang drukner du ^^
Stingrrr Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 EV Nova Ganske gammelt, men gøy Er 6 forskjellige historielinjer, så gjenspillingsverdien er relativt høy.
Riboflavin' Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Har ikke spilt det selv, men Sins of a Solar Empire har jo fått masse skryt, priser osv. http://www.sinsofasolarempire.com/
Kharan Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Kan varmt anbefale Sins of a Solar Empire. Sørg for å kjøpe med Entrenchment-utvidelsen, Diplomacy-utvidelsen er ikke så nødvendig. Det finnes også en rekke mods til SotSE, deriblant en Star Wars-mod som er noe av det bedre jeg har testet. Star Wars: Requiem for Entrenchment-ekspansjonen: http://sins.imperial.cc/index.cgi?id=sins
Kharan Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Hvordan kunne jeg glemme godeste Star Wolves? http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Wolves Star Wolves 1 og 3 anbefales, Star Wolves 2 var fullt av bugs og ble aldri patchet skikkelig, kan trygt hoppes over. Star Wolves kan fås i de fleste digitale distribusjonsnettverk (Impulse, Gamersgate m.m.)
Epicgamer Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Hei, jeg er på utkikk etter et romspill ala Eve Online, Freelancer og Homeworld. Kunne tenkt meg å handle, oppgradere skip, ansette personell, administrere en flåte av skip, gjøre oppdrag, krige, oppgradere min person (levels, XP, stats, items), sanke mineraler, osv. Noen forslag? Trenger ikke være et stort, mainsteam spill fra senere år. Kan godt være 5 år gammelt, bare det er bra. Grafikken betyr heller ikke all verden. Thx Har en god venn i klassen som spiller EVE Online. Er ikke så intressert i sånne spill med det så heftig bra ut. Så det kan jeg anbefale, sett når han har spilt også.
oOF Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Space Rangers 2 Reboot kan anbefales varmt. Jeg koste meg mye med det.
Error Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 (endret) Du kan sette deg opp som beta-tester til Black Prophecy. Vet ikke hvor lett det er å få tak i en key, men jeg fikk i alle fall. http://blackprophecy.gamigo.com/ Har ikke spilt så mye enda, men er ganske gøy. Endret 30. januar 2011 av Error
dravisher Skrevet 30. januar 2011 Skrevet 30. januar 2011 Etter beskrivelsen din syns jeg X3: Terran Conflict er beste match. Jeg har hatt mange underholdende tider i det spillet.
PcAj Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Evochron-serien anbefales sterkt. Hvis du er ute etter rom-simuleringsspill.
Craxmerax Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Av romspill har jeg aldri funnet et spill som kan måle seg med EVE Online.
gnugfur Skrevet 1. mars 2011 Skrevet 1. mars 2011 etter 7 år i Eve måtte jeg ha meg en pause fra det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå