Gå til innhold

Nytt Killzone 3 multiplayer klipp


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Så kontrollene er fremdeles de av en lastebilsimulator. Bummer. Kontrollerne og bulletlagen ,som Mala nevner, var detsom ødela MPen i KZ2 for min del. Hadde virkelig håpet de har klart å eliminere de problemene. Noen som har comment på hvordan bulletlagen er? I videoene ser det jo helt strøken ut, men de er nok tatt opp under optimale forhold. Mulig nettkode teamet fra KZ2 har skiftet jobb og er å finne hos Treyarch nå. Virker iallefall slik.

Lenke til kommentar

Syns det var kommet mange forbedringer i forhold KZ2. Grafikken er som forventet i toppklasse, kontrollene er en del bedre og ting virker mye bedre sammenskrudd rett og slett. Lydbildet er vel kanskje det som skuffer mest, litt kjedelig og tynnt sammenlignet med kongen på haugen, Bad Company 2. Men igjen, mye bedre enn samtlige COD spill. Selv om det på ingen måte er en prestasjon :p

 

Betaen greier ikkje heilt å engasjere meg i særlig stor grad. Har gidd den noen timer, og flere blir det nok. KZ3 blir derimot kjøpt mtp. enspiller delen tenker eg.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Ser greit ut:) Må si jeg likte single player demoen som var lagt ut, men sålangt in WOW effekt. Men det kommer seg mer etterhvert som spillet går, syns kanskje guerilla skal tørre å gå litt på utsiden av linjene av og til.

 

Blir nok en del Multiplayer, men har jo også Bad company 2 til det:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...