Gå til innhold

Duke Nukem Forever med dato! (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Duke Nukem er mer humor enn noe annet. Det er nostalgi, over kanten-kommentarer, nakne damer, skyting og overdreven mann(gutt?)lig testosteron. Forhåpentligvis er det fortsatt morsomt å spille, men det vil ikke være det store nye. Annet enn kanskje rent økonomisk, tror det vil selge bra av åpenbare grunner :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Duke Nukem, så skal man ikke akkurat søke etter dybde og seriøsitet da..

Gørr, action, damer og humor.. that's Duke Nukem. Det funka før, så vi får se om det funker eller ikke like bra denne gangen også.

 

Det er jo ingen som faktisk seriøst kritserer eller er skeptisk til nye duke pga mangel på dybde og seriøstitet. Folk er redd for at det ikke skal være gøy.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Nå måtte jeg nesten sjekke 404-meldingen deres.

 

http://gamer.no/233 ^_^

 

Hvor mye har denne utgivelsen EGENTLIG å gjøre med duke nukem? Det er jo ikke denne versjonen som har blitt jobbet med i tolv år. Er stygt redd dette blir lite annet enn et helt generisk fps-spill, men håper jeg tar feil

 

Inntrykket mitt er at de har beholdt de samme monsterdesignene og slikt som har blitt sluppet ut på nettet opp igjennom årene. Med andre ord er det absolutt Duke Nukem Forever vi har med å gjøre. Og om det ikke er det så hva spiller det for en rolle? Det er ikke akkurat som om noen vet hva DNF er uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...