Gå til innhold

Amnesia The Dark Descent


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

spillet er i sjangeren overlevelse/skrekk.

vis det er noen som ikke har turt å spille demoen, eller noen som vil se en ''unge'' som blir skremt. Så kan du se en film som jeg har laget fra demoen. Det er en live commentary mens jeg spiller, så du får høre åssen reaksjonen min blir til... til visse ting i demoen. jeg sier med en gang at jeg er en reddhare, blir skremt av vært minste ting. Håper at noen av dere ser den, og kan komentere filmen. Takk på forhånd :)

 

Lenke

 

PS: Jeg snakker på norsk i filmen, ikke engelsk

 

PS2: dette er den første filmen/serien jeg har lagd i mitt liv, just you now it :)

Endret av The lord of the rings
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kjøpte spillet på fredag, har spilt det to ganger til nå. Mannet meg opp til å starte spillet, gikk 20 meter til en dør spratt opp, gjemte meg i nærmeste skap og gikk ut av spillet.

 

Ved neste forsøk klarte jeg å gå ut av skapet og inn døren som spratt opp, der sluttet eventyret for meg :)

Fantastisk spill da, likte penumbra serien også. Må bare være med 3 andre mennesker som skriker like høyt som deg hver gang det skjer noe, så er det mulig å gjennomføre det :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg kjøpt Amnesia The Dark Descent. Måtte slå til på steam med 50% avslag :D men jeg trur jeg ikke vil røre spillet på en stund nå :p må få psyken helt opp først :p men synes dere jeg skal lage en sånn live sak igjen? men da kommer jeg til å snakke på engelsk trur jeg. Vil gjerne høre om noe har lyst til det :p

Lenke til kommentar

Fullførte det nå nettopp...

 

Gripende og bestialsk historieforløp man får gjenfortalt. Må vel også sitte og tenke på at det er starten som er skumlest. Etterhvert blir man litt mer vant med både skriptingen deres og monstrene. Men vannet, og vannscenene.... :o :o

 

Vel verdt pengene :whistle:

Endret av Aspiranten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...