Gå til innhold

MMORPG - Noen forslag til gode spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Rett til poenget,

I det siste har jeg ikke hatt noen spesielle spill å drive med, så jeg begynner å kjede meg litt. Har veldig lyst på et bra MMORPG, men WoW uteblir som et alternativ. Det kan også være gode kommende titler som f.eks The Secret World eller noe i den dur.

Noen forslag? :innocent:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet du sier WoW uteblir...men WoW blir jo født på nytt i Cataclysm. Egentlig allerede nå er hele start opplevelsen helt nytt.....

Utenom WoW så er det liksom ikke noe som er i nærheten...eneste er Lord of the Rings Online evnt Warhammer Online. Men begge er rimelig meh....

Endret av _LarZen_
Skrevet

Ikke at jeg kan si noe om det siden jeg ikke har prøvd det, men du har jo alltids Eve Online.

Selv venter jeg på å få se hvor bra The Secret World og The Old Republic blir.

Skrevet

Vet du sier WoW uteblir...men WoW blir jo født på nytt i Cataclysm. Egentlig allerede nå er hele start opplevelsen helt nytt.....

Utenom WoW så er det liksom ikke noe som er i nærheten...eneste er Lord of the Rings Online evnt Warhammer Online. Men begge er rimelig meh....

Skulle gjerne begynt med WoW (og vurderer det faktiskt), men jeg er av typen som blir lett avhengig. Det hjelper heller ikke at det er så tidskrevende som det er for å bli god.

Skrevet

Vel om du blir lett avhengig så er vel strengt tatt mmo spill kanskje ikke den type spill du burde spille? Og WoW har blitt så casual og enkelt som det går ann å bli...på både godt og ondt.

Skrevet

Du kan jo vente til Guild Wars 2, kanskje litt lenge å vente. Du kan ta en titt på TERA også. Av spill som er ute kan du skjekke ut Warhammer, Eve som har blitt nevnt allerede. Også går vel The Old Republic inn i closed beta for tiden, du kan jo prøve lykken å registrere deg på hjemmesiden, om du er keen på betaer selvsagt.

Skrevet

Eve ser ikke ut som et spill for meg, siden jeg helst foretrekker å være et menneske og ikke et skip. Warhammer ser litt lovende ut så jeg prøver meg kanskje på det. Er det et spill man kjøper i butikken eller?

MapleStory har jeg allerede spilt en del så.. xD

Skrevet (endret)

Jeg venter på Tera Online

Ser ut for det blir kule raid instancer og pvp ser også ut til å fungere greit.. men tiden vil vise..

Synes våpnene i TERA er litt puslete. ;)

Endret av maanemann
Skrevet

Jeg kan ikke gå god for dette spillet, men NASA har et gratis MMO på steam kalt Moonbase Alpha.

Hørte om dette i stad og har ikke prøvd det enda, men det høres interessant ut.

Skrevet (endret)

Mangler Darkfall Online, Mortal Online og Perpetuum Online i listen. Har ikke prøvd Perpetuum, men det skal være som Eve og kom vel for en ukes tid siden.

Darkfall og Mortal er fokusert på sandkasse og at spillerne eier verdenen. Nå har jeg mer erfaring med Darkfall enn Mortal, men i Darkfall så kan din klan eie byer og ta over andres, ødelegge byer, lage skip og krigsmaskiner, drepe drager, +++

På papiret bra, i praksis, så lider det av litt fravær av ytelse, og bugs, men verdt et forsøk. Tror det er gratis å prøve i 7 eller 14 dager.

Endret av chokke
Skrevet

Vindictus fra listen til Gamer er rimelig underholdene ja. Dessverre er det ikke ute (eller tilgjengelig) fra europa enda, men om man føler behovet for å teste det ut går det an å omgå sperringene med bruk av proxy-server. Nettverks-koden virker rimelig lite optimalisert, så selv om det er helt smooth å spille dungeons solo blir det fort en lag-fest av dimensjoner med en gang man prøver på noe faktisk multiplayer-spilling. Garantert brukbart tidsfordriv når Nexon faktisk får ut fingern og setter opp en europeisk server.

Skrevet

Jeg har i litt tid visst at Vindictus skal komme til Europa, men siden det ikke er satt noen dato venter jeg ikke i håp om at det snart kommer ut. Noen som vet mer om Tera Online sin utslippsdato?

Skrevet

Jeg startet med Warhammer Online igjen i går. GOA som var ansvarlig for den europeiske versjonen har trukket seg og Mythic har nå overtatt serverne, noe som betyr at alle kan spille på enten europeiske servere eller amerikanske servere.

Alle avatarer fra den europeiske versjonen er flyttet over til Mythic uten noen problemer.

Selv spiller jeg destruction på Karak-Azgal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...