Gå til innhold

Back to the Future Trailer !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Telltale snart kan fornye seg litt på grafikkfronten. Ikke det at spillene deres ser dårlige ut, men det blir litt repeterende med den samme grafikken på alle spillene deres. Når det er sagt kommer jeg helt klart til å sjekke ut Back to the Future, når det enn måtte komme. Humor, morsomme historier og situasjoner er noe Telltale er svært dyktige på.

Lenke til kommentar

Kan med glede fortelle at episode 1 av BttF er gratis i skrivende stunder, alt du trenger å gjøre er å registrere deg og bruke kupongenkoden: 121GIGAWATTS

 

Link

 

Ser fram til dette, da jeg elsker Back to the Future filmene over alt på jord når det kommer til filmer! :D

 

 

Siden du er stor fan av filmene så er vel dette det ultimate for en fan å kjøpe? :p

 

post-63-1101153551_thumb.jpg

 

Du kjøper den her!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Giant Bomb har en quick look av spillet,~40 minutter med spilletid. Ser jo utrolig kult ut, men jeg har ikke noe stort forhold til filmene så jeg har vel ikke noe behov for dette spillet egentlig.

 

Du bør absolutt se de to første filmene snarest. Ta den tredje også om du føler for det, men den er ikke i nærheten like bra.

 

Edit: Har prøvd dette litt nå, og det er absolutt å anbefale for fans av filmene. Jeg var ikke noe særlig fan av de nye Sam & Max-spillene og likte ikke de originale Monkey Island noe særlig, men dette var morsomt. :)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Nettopp gått igjennom hele Episode 1 i strekk og storkoste meg hele veien. Slet noe sinnsykt nært slutten på en bestemt ting, men bortsett fra det var det utrolig bra hele veien. Kanskje i enkleste laget, men jeg klager ikke. Men jeg anbefaler på det sterkeste å spille med gamepad og bruke musen som backup om det trengs (om dere spiller på PC). Siden spillet er "3D" (dvs vi kan gå rundt omkring i fire akser i stedet for bare to som vanlig) ble musen for dårlig for meg. En gamepad fungerte mye bedre, men enkelte ganger registrerte den ikke vitale ting jeg trengte for å komme videre. Da jeg satt fast nært slutten var ikke gamepaden rask eller presis nok, så musen var helt klart nødvendig der. Aner ikke hvordan man løser det på konsoll, men det er ikke mitt problem. :p

 

Skulle jeg gitt denne episoden en karakter ville den fått 7/10. Det høres lite ut, men det er bare fordi det ble litt for enkelt, har en del bugs med kontrollene og kontrollene var litt tvilsomme til tider. I tillegg var det en ting i historien som helt klart kunne vært løst bedre:

 

 

Hvor kom DeLorean fra? Så vidt jeg fikk med meg slo lynet ned i 1955 (i den første filmen) og lagde to DeLoraener i to forskjellige tidsepoker? WTF? Han kunne jo ha bygd den om igjen, eller brukt det toget fra film nr 3, så hvorfor ta en så tvilsom løsning?

 

 

Men alt i alt var det en fantastisk start på sesongen, og at jeg gikk gjennom hele greia i strekk fordi jeg ikke klarte å legge den ifra meg bør jo ha noe å si. :)

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...