Gå til innhold

9700pro og kun 1600 i 3Dmark03


Cleeves

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk du 1600 som det står i overskriften eller 6000 som det står i innlegget?

Hvis du fikk 6000 er ikke det dårlig,jeg har 4850 med min maskin.

Mange tror de får store poeng summer med raskere cpu,men blir nok skuffet for 3DMark2003 er ikke så cpu avhengig som tidligere utgaver av 3DMark.

Lenke til kommentar
Fikk du 1600 som det står i overskriften eller 6000 som det står i innlegget?

Hvis du fikk 6000 er ikke det dårlig,jeg har 4850 med min maskin.

Mange tror de får store poeng summer med raskere cpu,men blir nok skuffet for 3DMark2003 er ikke så cpu avhengig som tidligere utgaver av 3DMark.

 

Tror du har lest litt feil :wink:

Lenke til kommentar
sier du at 300w er for lite? trudde det skulle holde, men kanskje...

 

300W er nok i minste laget ja!

 

Selv har jeg hatt problemer med 340W som var for lite, og det var en Chieftech PSU, som ikke er kjent for å være veik med Watta.

 

Nå kjører jeg en 550W for å være sikker! ;)

 

Tror det kan være løsningen.

 

GeForceFX kjører iallfall ned ytelsen for å ikke ødelegge kortet når det får for lite strøm.

 

Du har iallfall specs til å få godt over 5k i 3DMark03. FSB800 er jo råfeit.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
hmm har en 340 w psu. radeon 9700 non pro @ 9700 "pro" hastighet. krever virkelig ett pro kort så mye mer enn ett non pro?? opå ett non pro er vel en 300 w anbefalt

 

Kommer jo an på hva man har av annen hardware da selvfølgelig. En 200GB disk trekker mye strøm, samme gjør nok en 2.6GHz P4 også, iallfall de nye 800FSB kortene tror jeg trekker sin del av strømmen. 300W er nok i det minste laget på dagens maskiner.

 

-Chief-

Lenke til kommentar
hmm har en 340 w psu. radeon 9700 non pro @ 9700 "pro" hastighet. krever virkelig ett pro kort så mye mer enn ett non pro?? opå ett non pro er vel en 300 w anbefalt

 

Kommer jo an på hva man har av annen hardware da selvfølgelig. En 200GB disk trekker mye strøm, samme gjør nok en 2.6GHz P4 også, iallfall de nye 800FSB kortene tror jeg trekker sin del av strømmen. 300W er nok i det minste laget på dagens maskiner.

 

-Chief-

 

oki takker for svar. min holler i hvertfall til mitt oppsett. foreløpig :wink:

Lenke til kommentar

:oops: ...tok ikke og såg over innstillingene godt nok. Mandible hadde nok det beste rådet: å sette AA og AF til Application preference... det overstyrer 3dMark sine innstillinger hvis ikke det gjøres. Men jeg sier meg ikke helt fornøyd med 4445 poeng heller :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...