Gå til innhold

Call of Duty sprenger alle rekorder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nah, egentlig ikke. Mw2 var dritt, BO er bra. (syntes jeg) Når det er en klar forbedring (som bra maps, SERVERLIST og dedikerte servere) over et tidligere spill vil ikke kalle det melking. Men klart, vi har jo allerede sett at CoD blir melket så det holdet ved at de har brukt to forskjellige utviklere for å kunne presse ut spill årlig.

Lenke til kommentar

fps spill hører ikke hjemme på konsoll? Neivel, tror det er noen som ikke er enig med deg der. Utifra antall personer som har spilt BO på 360 og ps3 så vil jeg anta at det er ca. 3,5 millioner som i første omgang er uenig med deg.

 

For min egen del synes jeg det er horribelt at de allerede hinter om en map pack, det viser at det er kun kronene de er ute etter. Jeg for min del skal aldri kjøpe en map pack til noen cod spill igjen.. Snakk om å kaste penger ut av vinduet. Det bør først fikse alt som er feil i spillet, og det er ikke få ting. Ja de har kommet med en patch, som jeg føler ikke gjorde noenting. Jeg merket ihvertfall ingenting. Men ting jeg fortsatt merker er en totalt ubrukelig hitbox, du kan faktisk skyte en i tåa også popper det opp "headshot" og omvendt. Spawnsystem.... Ja hva kan man si, ikke sitt på samme plassen som du spawnet på for lengre en 5 sek. for da kommer den en slemming som har spawnet rett bak deg. Det virker som om det er en random number generator som viser til hvor du skal spawne. Det er faktisk mye verre enn i mw2.

 

Videre så har jeg sett på at det har vært en dalende interresse for mp hos ps3 eiere også.. Ikke at dette bryr utviklerene noe særlig da de allerede har dratt inn 650 millioner dollar. Hadde dette vært DICE som hadde stått bak hadde jeg ikke vært redd for at ikke feilene skulle bli rettet men her er det ikke det.

Lenke til kommentar

De driter selvsagt i alt som er av feil og bugs og ler hele veien til banken :) Glad jeg styrte unna. Er bare Dice som gjelder for meg.

De kom ut med patch den 11., 15. og 17. som har fikset alle untatt noen får feil, og de er de allerede i gang med å fikse... Så de jobber faktisk fortere med feilene en det DICE gjorde når BF:BC2 kom ut.

Lenke til kommentar

kjøpte Black ops på launch dagen, og Ja det var en del bugs. Men jeg merket ingenting av lagg problemene så mange andre whiner over. skjønner ikke helt greia med det der, mulig folk burde se på hardwaren sin i stedefor å klage over et bra spill.

 

Selv synes jeg spillet er en av de bedre fps spill som er utgitt i det siste.

bug fixes kommer jo etterhvert.

Lenke til kommentar

Tror kanskje de også burde ha forståelse for at ved launch er belastningen på online delen mye hardere enn ellers og ofte kneler serverne. Hyggelig å høre at de har tatt grep om noen av bugsene som er. Ser heller ikke det helt store med noen bugs, kommer ikke på ett spill i farten som har vært helt bugfritt. Viktigste for min del er at de viser at de tar det alvorlig og prøver å rette opp det verste.

Lenke til kommentar

De driter selvsagt i alt som er av feil og bugs og ler hele veien til banken :) Glad jeg styrte unna. Er bare Dice som gjelder for meg.

De kom ut med patch den 11., 15. og 17. som har fikset alle untatt noen får feil, og de er de allerede i gang med å fikse... Så de jobber faktisk fortere med feilene en det DICE gjorde når BF:BC2 kom ut.

 

Ja de fikser småbugs, men hva med de store problemene? Det kom en title update igår, men for meg hjalp den ikke stort. Matchmakinga er fremdeles langt fra optimal og vi opplever fremdeles store problemer med å få et helt party inn i lobbyen sammen. Det er fremdeles veldig laggete eller tidenes verste hitbox/hit detection. Slike ting burde vært fikset lenge før spillet gikk retail. Jeg klarer ikke spille mer en to runder før jeg irriterer meg grønn av feilene i spillet.

Og ja dette er reelle problem med spillet. Det ligger en titalls videoer på youtube som illustrerer problemet. TA har ikke nevnt dette som en known bug på sine sider engang.

For meg har dette vært den største skuffelsen i COD serien siden nummer 3, som var et makkverk uten like online.

 

Gjelder forøvrig Xbox versjonen.

 

 

Snart BC2 - Vietnam nå, tenker det blir andre boller! Vips så er BO spillere online halvert

Tvilsomt. BC leverer et helt annet gameplay enn COD serien. Mens COD leverer et adrenalin kick av en opplevelse føles BC som et dovendyr i forhold.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

De driter selvsagt i alt som er av feil og bugs og ler hele veien til banken :) Glad jeg styrte unna. Er bare Dice som gjelder for meg.

De kom ut med patch den 11., 15. og 17. som har fikset alle untatt noen får feil, og de er de allerede i gang med å fikse... Så de jobber faktisk fortere med feilene en det DICE gjorde når BF:BC2 kom ut.

 

Med alle feilene , bugs og laggs , så bør de jaggu jobber fortere også :)

Lenke til kommentar

Snart BC2 - Vietnam nå, tenker det blir andre boller! Vips så er BO spillere online halvert

Tvilsomt. BC leverer et helt annet gameplay enn COD serien. Mens COD leverer et adrenalin kick av en opplevelse føles BC som et dovendyr i forhold.

 

Det er smak og behag, jeg synes BC har den beste kombinasjonen av realistisk/arcade. COD derimot er et pling-plong/arcade spll som hverken går på skills eller aim.

Lenke til kommentar

Er faktisk overraska over at folk kvin og virkar forfjamsa over at DLC kjem først til XBOX. Som Konamixx nemnde er det ikkje noko hemmelighet at Microsoft har inngått eit samarbeid om å få tids-eksklusiv tilgong til alt som kjem av DLC til CoD fram til og med 2012.

At dei velger å formulere seg på måten dei gjer er no ingenting å henge seg opp i. Snakk om storm i vannglass.

Lenke til kommentar

Det er da ikke smak og behag. Det er smak og behag om du liker det ene over det andre ja, men fakta er at COD utspilles i et MYE høyere tempo enn BF serien. Sånn har det alltid vært og godt er det. Da får vi alternativer på FPS fronten.

COD ikke går på skills og aim? Lol... dagens.

Vel. Når 13-åringene snakkero m hvor proe de er med sine 58-12 i score, så sier det sitt. Nivået er ikke veldig høyt, og det er veldig tilfeldig hvem som blir 'gode' (om en kan kalle det god :p ).

 

Tar mye skills og quickscope, noe som heldigvis ikke er i BO (ikke at det hjelper, da det mangler et stort fundament).

 

CoD er ikke mye mer enn et 'lol jeg eier i 15 minutter'-type spill, iforhold til alternativer. Dessverre fortsetter utviklere å følge strømmen pga CoD sin (ufortjente) populæritet, og dermed lager møkkaspill.

 

Konklusjon: CoD er ikke et bra spill enda det selger stort. Blir som å kalle WoW avansert innenfor MMO-verdenen. lololol.

 

Skal ikke engang nevne de uhordeligep risene og idiotutgivelsene.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke tankegangen din. Om noen har en bra score er det vel gjerne gode? Gjelder ikke det de fleste FPS? Dreper du andre før de dreper deg er du vel bedre enn de?

Nivået er ikke noe lavere i CoD en andre FPS? Hvilke alternativer snakker du om?

CoD sin popularitet er ikke ufortjent, da CoD 4 (som var starten på COD "æraen") var et FPS spill som på mange måter revolusjonerte sjangeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...