Gå til innhold

Call of Duty sprenger alle rekorder


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke tankegangen din. Om noen har en bra score er det vel gjerne gode? Gjelder ikke det de fleste FPS? Dreper du andre før de dreper deg er du vel bedre enn de?

Nivået er ikke noe lavere i CoD en andre FPS? Hvilke alternativer snakker du om?

CoD sin popularitet er ikke ufortjent, da CoD 4 (som var starten på COD "æraen") var et FPS spill som på mange måter revolusjonerte sjangeren.

Tenker at skillnivået ikke er høyt. Som i alle andre fps, sier score minimalt om hvor god de er taktisk sett, og hvor mye om lagspiller de er. Husker medics i BF2, som reviva deg til døde (du ble skutt, reviva, skutt, reviva ... ). Camping og generelt shitkidding gjør deg ikke god. Score sier som sagt ikke mye om hvor god en spiller er.

 

I for eksempel Battlefield 2, vil en 'dårlig spiller' [rambo] dø relativt fort, å få gjort lite (dårlig score) [bortsett fra piloter], mens CoD belønner aggressivt spill uten noe mening bak det annet enn poeng. Og hey, alle vil jo være på topp av lista og få alle til å ville være der (og slik går det videre).

 

Og CoD sin populæritet, kan gå med på at CoD 4 var et godt spill, så et år senere kom CoD 5. Hva var så revolusjonerende med 5 til å forsvare prisen? Så et år senere, CoD 6, hva var revolusjonerende iforhold til prisen? I tillegg koster det penger å få noen kart? Spar meg. Et år senere, enda et nytt CoD. Oh hey, guess what? Neste CoD er bekrefta til å komme neste år.

Det er så mye melking at jeg blir kvalm.

 

Som sagt, det er FPS' svar på WoW. Lett å spille, gir følelse av å få til noe uten å kreve for mye.

 

Men meh, haters gonna hate. Jeg innrømmer det, jeg er sterkt imot CoD. Fordi jeg liker gode spill ( ;) ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...