Gå til innhold

Secret Santa 2010

Error

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil det være mulig å bruke deg som mellomledd Error?

Sende deg PM'er du kan sende videre til mottakeren som ikke skal vite hvem det er fra.

Skrevet

Jeg lurer på hva min mottaker ønsker seg utover listen sin, men sender jeg ham en PM vil det jo bli åpenbart at det er jeg som er avsenderen av gaven. Derfor er det greit å ha et mellomledd som videresender PM'er, da det gir anonymitet. Siden du er med selv er det kanskje lit vanskelig.

Skrevet

I førsteomgang burde alle skrive en liste her i tråden, men ellers hadde det vært å foretrukke om evt. Flosshatt kunne gjort det. Skal spørre om han gidder.

Skrevet

Hvordan skal jeg få stilt "personlige" spørsmål til en bruker som ikke skal vite hvem jeg er under mitt eget brukernavn så alle påmeldte kan se det?

Skrevet

Om alle bruker litt av regnekapasiteten de har blitt tildelt så legger man ut/leser ønskelistene i denne tråden og/eller snakker sammen gjennom f.eks Siste Ordet 1. De fleste her har en katalog med tidligere innlegg man lett kan dra julegaver ut ifra.

Skrevet

Tror kanskje det er enklest hvis jeg trekker meg fra greia, også tar jeg på meg alt som omhandler trekking og mellommannopplegg og alt det der. Blir enklere for alle.

Skrevet

Neida Error, eg kan vere mellommann viss de føler at det blir vanskeleg utan. (Sjølv om Lakus har eit godt poeng), berre versåsnill å sjekk litt rundt og sjå om du kan finne ei ynskjeliste på forumet før du bruker meg.

Skrevet

Fikk melding jeg også.

Jeg ønsker meg tv serien Dag i gave.

Kanskje en kul spill relatert tskjorte i størrelse smal.

Ønsker meg også Inception på dvd eller bluray.

Bøker er også greit om trivielle ting som Zombie survival guide f.eks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...