Gå til innhold

Neste StarCraft II i 2012? (PC)


Anbefalte innlegg

Blizzard kan gjerne bruke 2,3,4 og 5 år for min del, så lenge de leverer en mer eller mindre glattpolert perle av et spill. Heller kvalitet over tid enn crappy kvantitet over liten tid.

 

Syntes nesten at folk som gnåler om at de skulle sluppet spill raskere, virker mer som noen sutrete grineunger for min del. Give me a break, den som venter på noe godt...venter ikke forgjeves! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blizzard kan gjerne bruke 2,3,4 og 5 år for min del, så lenge de leverer en mer eller mindre glattpolert perle av et spill. Heller kvalitet over tid enn crappy kvantitet over liten tid.

 

Syntes nesten at folk som gnåler om at de skulle sluppet spill raskere, virker mer som noen sutrete grineunger for min del. Give me a break, den som venter på noe godt...venter ikke forgjeves! :D

 

Du setter opp et falsk dilemma, man må ikke velge mellom kvalitet om 2 år eller crap om 1 år. Det er bare noe du har funnet på.

 

Og at folk som vil ha det fort er sutrete grununger, er vel like saklig som å si at de som synes det er greit er raævslikkende fanboys.

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg tror han ble missforstått. Han mener nok de 18 månedene siden Starcraft 2: Wings of Liberty ble til Heat of the Swarm kommer.

Dette er gammelt nytt, nok en gang på Blizzard fronten. De har tidligere sagt at de operer med 18 måneders release syklus når det gjelder Starcraft 2.

 

Altså, Heart of the Swarm kommer November/Desember 2011, mens siste del, Legacy of the Void kommer sommeren 2013.

Lenke til kommentar

Var Dshley som nevnte at om det skulle ta så lang tid måtte de bygge om grafikkmotoren og forbedre grafikken, selv ser jeg ikke behovet for det.

 

Kjører hverken crossfire eller sli, men kjører fint med alt på max. Men om det er som du ser er det tydeligvis noe de burde jobbe med å forbedre.

 

Ser selv ikke det store problemet, de sier selv at de prioriterer å få WoL bedre i første omgang, og at HoS vil ta så og så lang tid pga det. De har da nevnt dette før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...