Gå til innhold

"Head to Head Comparison"-tråden!


Mr Bubbles

Anbefalte innlegg

Mange gamere har som regel problemer med å velge hvilken versjon av nylanserte spill de skal kjøpe når de har både PlayStation 3 og Xbox 360. Grunnen for at jeg opprettet dette innlegget er for å gjøre det enklere for de som møter slike problemer. Som kanskje alle her vet, så pleier Lens of Truth å kjøre en analyse for å se hvilken versjon som er overlegen, men dette skjer ikke før spillet er lansert. For de som forhåndsbestiller vil dette være vanskelig å avgjøre i og med at de ikke vet hvilken versjon som er å foretrekke. Denne tråden er for å diskutere og kommentere rundt dette emnet, og jeg vil helst at det ikke er noen form for partisk diskusjon. Da er det bare å starte! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor ;):whistle:

Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant?

 

Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn!

 

Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL!

Lenke til kommentar

Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor ;):whistle:

Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant?

 

Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn!

 

Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL!

 

Tror ikke det var det han mente. Vil heller tro at han tenkte på at det var en del skrivefeil og derfor litt vanskelig å lese posten til Toman. Ikke noe værre enn det :)

Lenke til kommentar

Kjøper de spillene hvor jeg vil selv om der ene plassen er bedre en andre, spillere som meg spille hva som helst uansett hvor ;):whistle:

Du veit det er lov å lese over kva ein skriv før du trykkar på 'Submit', ikkje sant?

 

Takk for den utrolige nyttige posten din, Optimus Trasti. Forsett sånn!

 

Jeg mener, la folk ha meninger som er det motsatte av dine!? FOR NOE TULL!

Og det er òg lov å lese innlegga til andre før ein bestemmer seg for å /rage. ;-)

 

Takk til nouse4aname som skjønte kva eg meinte. Eg meinar at dersom me skal klare å ha ei diskusjon må ein unngå sms språk og dei største skrivefeila. Elles blir det berre misforståingar.

Lenke til kommentar

Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. :huh:

 

Ikkje godt å seie, det spelet er heller ukjent for meg. Har det multiplayer? Då velger du den konsollen der dei du vil spele online med er. Viss ikkje velger du den med best kontroll, som whacked har planar om. Eventuelt kan du kaste kron/mynt :p

 

Og det er òg lov å lese innlegga til andre før ein bestemmer seg for å /rage. ;-)

 

Takk til nouse4aname som skjønte kva eg meinte. Eg meinar at dersom me skal klare å ha ei diskusjon må ein unngå sms språk og dei største skrivefeila. Elles blir det berre misforståingar.

 

Blir for mykje å lese om du ikkje nyttar deg av sms-språk, ser du vel. lizm. elns...

Lenke til kommentar

Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. :huh:

Hvis du ser på videoen så legger du merke til at 360-versjonen har en mer stabil frame rate, om det hjelper deg litt?

Endret av Amored
Lenke til kommentar

Head to Head av EA Sports MMA demo:

 

Kjelde: http://www.lensoftruth.com/?p=22716

 

post-96-1101051776_thumb.jpg

post-169-1101049325_thumb.jpg

 

post-169-1101049787_thumb.jpg

post-153-1101049591_thumb.jpg

 

Klart og tydeleg kven som kjem best ut i denne demo samanlikninga. Spørsmålet du må spørre deg sjølv når du vurderar dette spelet er - skal eg spele online med kompisar?

Det eg lurar på er, kan EA Sports få PS3 versjonen opp på linje med 360 utgåva før release, den 19. oktober?

 

Følg lenkja mi til Lensoftruth for å få ei ordentleg samanlikning.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Klart og tydeleg kven som kjem best ut i denne demo samanlikninga. Spørsmålet du må spørre deg sjølv når du vurderar dette spelet er - skal eg spele online med kompisar?

Det eg lurar på er, kan EA Sports få PS3 versjonen opp på linje med 360 utgåva før release, den 19. oktober?

 

Følg lenkja mi til Lensoftruth for å få ei ordentleg samanlikning.

 

Neppe, at PS3 har lavare oppløysning på ein del multiplattformutgivelsar er særdeles vanleg. Men så lenge frame rate er OK på begge plattformar og det ikkje er for mykje tearing har det vel egentlig lite å seie. Så store var ikkje forskjellane, du driver jo tross alt ikkje å studerar desse svette mannekroppane nøye. Eller? ;)

 

Velg spelet til den plattforma ein vil spele online på/likar kontrollane til/whatever. Igjen, med forbehold om frame rate/tearing. (Digital Foundry er mykje flinkare enn Lens of Truth på akkurat det punktet.)

Lenke til kommentar

Så gråe bilder får jeg ikke på min skjerm, sånne sammenligninger setter alltid opp feil innstillinger på tven. Var noe lignenede med MW2 og BFBC2, men min skjerm klarer å gjør det gråe til mere farger ;)

 

Mine konsoller er kobla opp på samme skjerm og har samme brightness, kontrast og farger med HDMI med FULL Range og Expanded... :whistle:

Endret av Toman
Lenke til kommentar

Så gråe bilder får jeg ikke på min skjerm, sånne sammenligninger setter alltid opp feil innstillinger på tven. Var noe lignenede med MW2 og BFBC2, men min skjerm klarer å gjør det gråe til mere farger ;)

 

Mine konsoller er kobla opp på samme skjerm og har samme brightness, kontrast og farger med HDMI med FULL Range og Expanded... :whistle:

En skjerm gir fortsatt ikke bedre oppløsning på teksturer osv. Men jo, man kan lett gjøre blasse spill mer fargerike ved å justere innstillingene litt.

Lenke til kommentar

Kult at du lenket til en Enslaved-sammenligning for det er faktisk det neste spillet som jeg skal forhåndsbestille. Er fortsatt ikke helt sikker på hvilken versjon jeg skal gå for etter å ha lest artikkelen. :huh:

Hvis du ser på videoen så legger du merke til at 360-versjonen har en mer stabil frame rate, om det hjelper deg litt?

 

Åh, forhåndsbestilte 360-versjonen før jeg så denne posten. Bestilte i tillegg Assassin's Creed: Brotherhood til 360. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...