Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ferdig med mine forhåndsbestillinger av Collectors Editions! Blir dyrt dette her, men er man glad i å samle på slik så må man jo bare kjøpe!

Har forhåndsbestilt disse:

God Of War Ascension Collectors Edition (51 pund + mva/toll fra amazon.co.uk)

Ni no Kuni Wizards Edition (649,- fra Lefdal.com)

Tomb Raider Collectors Edition PC (649,- fra Lefdal.com)

Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition PC (995,- fra Lefdal.com)

Skrevet

Bestillte nettopp Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition og Tomb Raider Collectors Edition, begge til xbox 360 selvfølgelig. Tror jeg har alt av collectors som er ute til Xbox 360.

Skrevet (endret)

Hadde egentlig bestilt Bioshock Infinite Ultimate Songbird Edition (Xbox 360) hos platekompaniet, men ser jo at lefdal har den til 300kr billigere! Da avbestiller jeg og kjøper heller derfra.

Endret av Skogslik
Gjest Slettet+130498
Skrevet

jeg vil, og også et par kompisene mine, ergelig at de ikke hadde baller nok til å sende den på markdet :realmad:

Skrevet

Jeg tror mange blir å angre på at de kjøper The Last of Us. Tipper det havner i kategorien for et av de mest skuffende spillene i år. E3-filmene er proppfulle av overdreven skripting for å få spillet til å se kult ut, men det fungerer nok ikke like bra i praksis.

Skrevet (endret)

Jeg tror mange blir å angre på at de kjøper The Last of Us. Tipper det havner i kategorien for et av de mest skuffende spillene i år. E3-filmene er proppfulle av overdreven skripting for å få spillet til å se kult ut, men det fungerer nok ikke like bra i praksis.

En forumveileder som veileder tråden til offtopic, ikke bra.

Her diskuterer vi Collector's Edition av spillene, ikke spill som flopper ;)

Synes elkjop.no og lefdal.com kunne godt fått Joel Special Edition av The Last of Us så man kunne valgt hvem av dem du kan kjøpe :)

Endret av iToMaN
Skrevet

En forumveileder som veileder tråden til offtopic, ikke bra.

Her diskuterer vi Collector's Edition av spillene, ikke spill som flopper ;)

Synes elkjop.no og lefdal.com kunne godt fått Joel Special Edition av The Last of Us så man kunne valgt hvem av dem du kan kjøpe :)

Dette hadde du aldri sagt hvis det ikke handlet om et PS3 only spill :tease:

Du er heller ikke i posisjon til å fortelle en forumveileder hva han/hun kan si. Alle har engang veledet tråder til offtopic. :nei:

Skrevet

Tviler på at det skuffer. Naughty Dog har vel såvidt jeg vet aldri laget et dårlig spill? Og det var en god del skripting i Uncharted-serien også, uten at det hindret folk i å like spillene

Håper Elkjøp får inn Post-Pandemic Edition. Er den jeg har lyst på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...