Gå til innhold

Collector's/Limited/Special Edition diskusjon!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare om esken er uåpnet. Du har jo tilfeller av gamle Sega spill, som er uåpnet, blir verdt mye etter en lang stund. Det har nok litt med populært spillet er i utgangspunktet. Tror nok ikke D3s samlepakke kommer til å bli verdt ekstremt mye... enn så lenge ihvertfall.
Er det noen her som faktisk dropper å åpne eskene av denne grunn da?

 

Jeg har faktisk en Pixar lampe inkludert 3-4 bdvdfilmer. Denner har jeg ikke åpnet, fordi denne versjonen var ulovlig for Pixar å lage/selge da lampen er egentlig copywrite av ett norsk lampefirma. :)

Men ellers åpner jeg alt av spill og setter det i hylla mi :) geeken i meg sier det er kult! :D

Et eksempel på noe som kan bli verdt noe over tid! Sikkert fint å finne ut hvor mange de rakk å selge før den ble fjernet for salg :)

Lenke til kommentar

eg har ikkje funnet noen større :p Ser grei ut den freedom. http://www.ign.com/articles/2012/03/27/assassins-creed-iii-collectors-editions-revealed

 

The top-tier version is the Freedom Edition, which will be available for £79.99 on consoles and £59.99 on PC. The Freedom Edition contains a copy of the game in addition to:

 

•A 9-inch Connor figurine

•Steelbook case

•George Washington's notebook

•Exclusive lithograph

•"Lost Mayan Ruins" single-player mission involving exploration of a Mayan pyramid and Captain Kidd's cutlass

•"Ghost of War" single-player mission including Pontiac's War Club weapon

•"Sharpshooter" multiplayer package including a new character, Sharpshooter weapon, one relic, one emblem, one special picture and "The Jester" title

 

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...