Gå til innhold

Snart kvalitetsfilm til PS3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet (endret)

Endelig virker det som det er noen som har forstått det. Vi vil ikke ha noen vanskelig løsning og betale for hver enkelt film i dyre priser (sikter til Voddler), men heller en hundrings i måneden og fri tilgang! Perfekt, gleder meg til det kommer. Skal kjøpes på dag 1!

Er det forresten filmer i HD?

Endret av Bruker-127711
Skrevet

Så lenge jeg ikke trenger PSN Plus og det har muligheten for teksting har det allerede slått Zune for min del. Latterlig lite filmer tilgjengelig der, til tross for lovende ord om økende bibliotek.

Skrevet

Endelig virker det som det er noen som har forstått det. Vi vil ikke ha noen vanskelig løsning og betale for hver enkelt film i dyre priser (sikter til Voddler), men heller en hundrings i måneden og fri tilgang!

Jeg likte bedre alternativet å betale 3 euro for en film. Det er nemlig begrenset hvor mange filmer jeg spontant kommer på at jeg vil se. Det er jo klart at det å ha valget mellom abonnement eller enkeltkjøp er en utelukkende positiv ting, men jeg ser foreløpig på streaming som en slags nødløsning når det er kveld og jeg ikke har noen film å se. Hittil har det dog vært på grunn av dårlig utvalg på Zune. Om dette får et skikkelig utvalg og god bildekvalitet (for det er bare å innrømme det, Zune har digg bildekvalitet) kan det godt hende jeg snur på flisa og kjøper et abonnement.

Skrevet

Gleder meg enormt til denne tjenesten. Fantastisk at utvalget kommer til å bestå av kvalitetsfilmer og ikke en haug med b-produksjoner. Vil gledelig betale 100,- i måneden for en slik tjeneste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...