Gå til innhold

Trailer: Deus Ex: Human Revolution (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde en viss interesse for denne tittelen en gang, men etter denne videoen har de en god vei å gå for å få meg tilbake på lasset.

 

Det første jeg stusser på er at det ser veldig "gammelt" ut, med litt stive animasjoner og dårlig skyggelegging. Dessuten har alt den harde upersonlige "klangen" Mars slet med i Doom 3, hvor alt så ut som det var laget av det samme halv-polerte stoffet. Videre er jeg ikke videre imponert over fargespekteret (det er ikke gull alt som glimrer), men selve gameplayet ser jo unektelig ganske kult ut, med robotarmer og den pakka der. Og det er jo det viktigste. Gameplayet altså, ikke robotarmene.

Lenke til kommentar

Håper ikke dette blir sånn Crysis aktig greier, slik at vi ender opp med å spille et fps-skytespill med noe "her har du masse kule robot/suit gimmicks" som viser seg å bli kjedelig ganske fort. Er redd for at de rpg aktige elementene fra eneren drukner i kul grafikk og slåssing ,og at spillet dermed ikke skiller seg noe særlig fra alt annet som dukker opp for tiden.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Er sikkert sakt før men, hvis spillet blir konsollifisert, som en del andre spill. Så kommer jeg til å klikke vinkel.

 

Ser ut som videoen er fra konsoll, uten at jeg skal si det sikkert.

 

Deus Ex 1 var utrolig kult fordi du følte at augmentene hadde effekt og andre visse valg.

Begrenset med plass var det også, veldig mange ting som gjorde spillet bra. Måtte jobbe litt for å komme frem

 

Jeg er redd jeg blir skuffa, men hey vi får håpe på det beste :)

Lenke til kommentar

Skal spillet foregå delvis i tredjeperson og delvis i førsteperson, eller er det jeg som blir forvirret fordi traileren har en veldig uklar skillelinje mellom gameplay, scriptet dilldall, og kvasi-cutscenes?

 

Jeg håper for guds skyld ikke de har et generisk "hoppe til tredjeperson når man trykker på klistre-seg-til-dekning-knappen"-system for å best mulig kunne emulere verdens minst originale mekanikk, som tydeligvis befinner seg på alle utvikleres sjekkliste (sammen med ting som "hovedperson; mannlig, 30+, tredagers-skjegg" og "omgivelser; børstet stål, firkantet, skinnende") siden Gears of War. Da er vi også sikret kjempeoriginale og uforutsigbare omgivelser med "tilfeldige", strategisk plasserte betongblokker, kasser, eller søyler som indikerer at her skal man skyte en del folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...