Gå til innhold

Rift: Planes of Telara


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sløser vekk noen hundrelapper av ren nysjerrighet :p . Laster ned spillet nå.

 

hehe, merk deg at det er relativt lange køer akkurat nå :p men dette burde være forventet...jeg er for øyeblikket nummer 1094 i køen på Whitefall etter 2 timers vent(var litt over 4000)

 

Men men, jeg har ikke dårlig tid :p

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Sløser vekk noen hundrelapper av ren nysjerrighet :p . Laster ned spillet nå.

 

hehe, merk deg at det er relativt lange køer akkurat nå :p men dette burde være forventet...jeg er for øyeblikket nummer 1094 i køen på Whitefall etter 2 timers vent(var litt over 4000)

 

Men men, jeg har ikke dårlig tid :p

 

Jeg tok også Whitefall , er gammal og støvete så har god tid :) Laster ned The Witcher GOTY Enchanted directors Cut fra GamersGate, kosta bare 59 spenn på tilbud i mellomtia ;)

 

(er nummer 2004 nå ;) )

Lenke til kommentar

Koser meg gløgg i hjel på Shivermere... Av og til kø, men den er eg igjennom på rundt 10 min.

Klarer ikke å legge fra meg spillet, dette med rift invasjoner er bare helt fantastisk... Er bare level 18 enda, men koser meg med quester og rifter :D

 

Samme for meg på Bloodiron(endte opp med å bytte etter ekstremt lang kø på whitefall). Er lvl 21 nå, og har craftet masse. I går spilte jeg ca 14 timer...skammer meg litt over det men men :p

Lenke til kommentar

Heisnn folkens :) laster ned rift atm.

 

Servere er flest nordmenn på?

Noen har funnet seg grei guild?

 

Trenger noen tips her, tenkte jeg skulle lage mage vil det blir bedre å ta warrior først så jeg ha bedre armor?

så velger jeg for eks necro as second sould.

 

TAkk og Bukker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...