Gå til innhold

Rift: Planes of Telara

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at det var meninga at køene skulle være lange, de må ta det rolig når så mange folk logger inn samtidig...håper jeg da... x]

Skrevet

Da blir det ikke Whitefall på meg. lager char på Firesand nå. gidder ikke spille på en så full server. Om du mister connection skal du da stå i kø i timeshvis igjen ... lang kø på Cloudbourne oxo.

Skrevet (endret)

Sløser vekk noen hundrelapper av ren nysjerrighet :p . Laster ned spillet nå.

hehe, merk deg at det er relativt lange køer akkurat nå :p men dette burde være forventet...jeg er for øyeblikket nummer 1094 i køen på Whitefall etter 2 timers vent(var litt over 4000)

Men men, jeg har ikke dårlig tid :p

Endret av xxTJxx
Skrevet

Sløser vekk noen hundrelapper av ren nysjerrighet :p . Laster ned spillet nå.

hehe, merk deg at det er relativt lange køer akkurat nå :p men dette burde være forventet...jeg er for øyeblikket nummer 1094 i køen på Whitefall etter 2 timers vent(var litt over 4000)

Men men, jeg har ikke dårlig tid :p

Jeg tok også Whitefall , er gammal og støvete så har god tid :) Laster ned The Witcher GOTY Enchanted directors Cut fra GamersGate, kosta bare 59 spenn på tilbud i mellomtia ;)

(er nummer 2004 nå ;) )

Skrevet

Jeg er for øyeblikket 660 i køen etter snart tredje time :p

Et "tips" er at du blir automatisk disconnected etter 60 minutter i kø, så følg litt med på den, men begge gangene dette har skjedd med meg så har jeg kommet inn på samme sted som jeg var :)

Skrevet

Jeg er for øyeblikket 660 i køen etter snart tredje time :p

Et "tips" er at du blir automatisk disconnected etter 60 minutter i kø, så følg litt med på den, men begge gangene dette har skjedd med meg så har jeg kommet inn på samme sted som jeg var :)

Takk for tipset :)

Skrevet

Kom meg endelig inn på Whitefall etter 4 timer og 40 min ventetid...lagde meg en Guardian Warrior som nå er level 7 ^^

Men nå må det køyes siden jeg fant ut at jeg må opp klokken 6:20 i morgen...gah

Skrevet

Koser meg gløgg i hjel på Shivermere... Av og til kø, men den er eg igjennom på rundt 10 min.

Klarer ikke å legge fra meg spillet, dette med rift invasjoner er bare helt fantastisk... Er bare level 18 enda, men koser meg med quester og rifter :D

Skrevet

Koser meg gløgg i hjel på Shivermere... Av og til kø, men den er eg igjennom på rundt 10 min.

Klarer ikke å legge fra meg spillet, dette med rift invasjoner er bare helt fantastisk... Er bare level 18 enda, men koser meg med quester og rifter :D

Samme for meg på Bloodiron(endte opp med å bytte etter ekstremt lang kø på whitefall). Er lvl 21 nå, og har craftet masse. I går spilte jeg ca 14 timer...skammer meg litt over det men men :p

Skrevet

Da har eg skiftet server til Bloodiron... men har valgt å være Defiant istede for guardian :p Ble level 20 igår med warrioren min på Shivermere.

Men hadde vært fett å "ganke" andre nordmenn på Bloodiron mohahahah!

Skrevet

Har ikke fått snakket med noen men nå er jeg i en guild så jeg snakker eller grouper ikke med så mange andre utenom rifts og invasions, men jeg tror det er mange skandinaviere der.

Har sett noen som med norske navn.

Skrevet

Heisnn folkens :) laster ned rift atm.

Servere er flest nordmenn på?

Noen har funnet seg grei guild?

Trenger noen tips her, tenkte jeg skulle lage mage vil det blir bedre å ta warrior først så jeg ha bedre armor?

så velger jeg for eks necro as second sould.

TAkk og Bukker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...