Gå til innhold

Vil du bli bøddel? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lyst til å se en Carmine leve helt til rulleteksten, men jeg er ingen fan av å bryte tradisjoner. Den første Carmine ble drept veldig humant, mens nummer to var hakket mer uheldig - jeg har lyst til å se hva Epic finner på denne gangen. Regner med at mellomsekvensene for når han dør/overlever blir sluppet uansett, men fortsatt. Carmine må dø. Eller leve. Uansett så må Child's Play få penger.

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt GoW-spillene som ble rundet i koselig split-screen og ser selvsagt frem til GoW3. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre om dette her.

GoW tilbyr bra action men jeg synes at både historien og karakterene er fullstendig uengasjerende og intetsigende. Når den ene karakteren i GoW2 (husker ikke navnet engang) mister konen sin eller hva det var husker jeg at jeg holdt på å le meg ihjel (i motsetning til f.e. avslutningen i HL2E2). Og da kan man nesten konkludere at spillets historiefortelling faller helt pladask hos de mer voksne...

 

Jeg har sett mer engasjerende følelser og plott i en idiotisk film som True Lies. Det burde si litt.

Lenke til kommentar

Jeg likte veldig godt GoW-spillene som ble rundet i koselig split-screen og ser selvsagt frem til GoW3. Men jeg kunne ikke brydd meg mindre om dette her.

GoW tilbyr bra action men jeg synes at både historien og karakterene er fullstendig uengasjerende og intetsigende. Når den ene karakteren i GoW2 (husker ikke navnet engang) mister konen sin eller hva det var husker jeg at jeg holdt på å le meg ihjel (i motsetning til f.e. avslutningen i HL2E2). Og da kan man nesten konkludere at spillets historiefortelling faller helt pladask hos de mer voksne...

 

Jeg har sett mer engasjerende følelser og plott i en idiotisk film som True Lies. Det burde si litt.

 

Mens jeg i bunn og grunn er enig med deg angående historien, så er jeg uenig i at dette ikke er noe å bry seg om. Det vil si, jeg driter en lang marsj i Carmine, men jeg liker inkluderingen av fansen kombinert med støtten til Childs Play i en morsom "kamp" på nettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...