Gå til innhold

Har noen prøvd Sniper: Ghost Warrior?


Long

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

51CgnmeBPjL.jpg

 

Til de som har prøvd ut spillet: Hvordan er det?

 

Hvis det var no bra, så tenkte jeg å kjøpe det kanskje, siden det er til redusert pris (349,-).

 

 

Har lurt på det samme selv, men utifra det jeg har sett på Youtube blir dette definitivt ikke et kjøp. Ser ut til å være glitchy som pokker!

Lenke til kommentar

Spill heller Ghillie- bretta fra MW1 og MW2 om igjen.

Buggete, dårlig animasjon, dårlig flyt, dårlig AI og usannsynlig kjip multiplayer. Grafikken er heller ikke noe å hoppe i taket for.

Selve sniper- delen av singleplayeren viker grei nok, litt mer avansert enn point-and-click. Menneh ... det er en grunn til at det er så billig.

Lenke til kommentar

har bestilt dette til 360 selv for jeg elsker å spille sniper single player missions. Multiplayer kommer jeg til å drite langt i tror jeg. Har ikke fått det enda så kan ikke si om det er bra eller ikke.

 

Var innom Gamestop i drammen men der var det utsolgt, men så hadde de ikke fått inn mer enn tre eksemplarer av spillet og to av dem kjøpte visst ansatte i butikken(jeg var innom to dager etter release).

Mens de andre butikkene jeg sjekket hadde visst ikke engang tatt inn en eneste eksemplar av spillet :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

styr unnda hele spillet med untak vist det er noen achivment huntere hær :whistle:

 

spillet er tregt, buggete mere etstandard fps med litt overdrevet sniper i tittelen :D

 

fordelen er at det er et kort spill 2 kvelder så er det hele heldigvis over...

 

mye bedre spill der ute enn dette ... greie achivments :whistle:

 

xSAMCOx på live

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...