Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Det er ikke noe unikt bra med iPhone mer.. se bare på alatest.com, verdens største database for tester.. under ekspert vurderinger finner du en drøss med telefoner som har like god snitt karakter som iphone. htc desire hd og Samsung galaxy s har også marginalt bedre snitt karakter enn iphone4.. det dreier seg mest om smak og behag og hvilken kompromisser du kan leve med.. for meg var desire hd best.. for andré er det kansje en uknuselig sonim eller noe annet.. en telefon dekker desverre ikke behovet til alle..

Lenke til kommentar

http://www.idg.no/pcworld/article189481.ece

Det er også funnet store sikkerhets svikter i telefon-låsen og safari på iPhone 4.. alle kan bryte seg inn på iphone4 og ringe med den eller få tilgang til album selv om telefonen er låst.. alt som trengs er en enkel kode som ligger på nett.. og alle kontaktene dine kan avlese via sikkerhets hull i safari.. det er en myte at Apple produkter er så trygge, mange er så naive at de ikke engang gidder å installere gratis AntiVirus programer.. det kan straffe seg..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Med alle problemene iPhone 4 har hatt etter lansering hadde det eneste riktige vært å satt ned test resultatet til terningkast 4 og fjernet anbefales merkingen.. (slik som amobil alt har gjort) men jeg er redd mobilen.no ikke tørr siden Apple produkter har mange hardcore fans norge...

hadde noen annet merke hatt like mye feil ville produktet blitt degradert på flekken, og mest sannsynlig heller aldri havnet med terningkast 6 i utgangspunktet.. det forventes at en nyere versjon skal være bedre.. her synes jeg iPhone 3gs bør få beholde høyere score enn den nye "oppdaterte" versjonen..

Lenke til kommentar

Nevn et eneste problem som iPhone 4 har da? siden du synes en møkkatelefon med Andodrit eller HTC virusmøkket er bedre? :)

 

Den har vel hatt en rekke problemer? Antenne, sensor, alarm, sommertid, sikkerhetsfeil på tastelås osv.

 

En bruker på diskusjon.no postet nylig denne videoen som er ganske så selvforklarende om htc og android som du refererer til:

http://www.youtube.com/watch?v=-TJmkyIjXsE

 

Etter å ha sett vidoen og lest denne artikkelen(hvor kvalitetene til Sense engang ikke er nevnt), er det vel ikke tvil om at iPhone fremdeles har en lang vei og gå? Den fortjener terningkastet som den fikk av amobil.no tidligere. Videoen kunne forøvrig inneholdt en del punkter til?

 

Denne vidoen kan også være verdt å få med seg. "The iPhone is now a phone for dummies and beginners" Litt vel brutal måte å si det på, men det ligger noe bak det. Spesielt om du måler funksjonaliteten mellom de to operativsystemene. Les spørsmålene øverst i artikkelen, så kan du igjen tenke om iPhonen faktisk fortjener mer en terningkast 4.

 

Rent hypotetisk tenking:

Hvis iPhone 4 hatt 4,3" skjerm, Android 2.3 og ikke hatt problem med antenne eller nærhetssensor. Da kunne det vært hundre epplemerker for min del på telefonen. Min subjektive konklusjon: Apple er best på design, og Android er best på mobil OS.

Endret av Marius Aarre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...