Gå til innhold

Anbefalte innlegg

"Minus - Dårligere bildekvalitet på filmavspilling enn mobiler med Super Amoled."

 

Ehh, det er ikke samme teknologi en gang! Spørsmålet her er om skjermen er god, og om den fungerer bra. Jeg tipper at svaret definitivt er JA, så det er merkelig at skjermen får minus!

 

Ja, herregud så teit, tenk å kritisere ein teknologi for å vere dårlegare på noko enn ein anna teknologi. Blir nesten like dumt som å kritisere ein telefon for å vere dårlegare enn ein anna telefon frå ein anna produsent! Hallo liksom!

 

Dette var ein god gjennomgang av telefonen. Antenneproblematikken ser litt ut som noko ein lagar ein stor sak av berre for å ha noko kritikk å komme med. Det å velge seg ut ein telefon å kjøpe no er ikkje lett, men det må jo berre bety at det er mange gode alternativ, og det er jo ein bra ting!

"Blir nesten like dumt som å kritisere ein telefon for å vere dårlegare enn ein anna telefon frå ein anna produsent!"

Det er ikke dumt hvis det er fakta!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Videosamtaler kun med andre iPhone 4-eiere.

Er dette et minus når mobilen kommer NÅ med kamera i "fronten"?

Kan ikke se på det som et minus.

Dessuten, "Taper dekning uten noen klar årsak"?

Dere som er skriver artikler for mobilen.no bør jo ha funnet ut årsaken til den tapte dekningen.

Dessuten, har dere hatt problemer når skjermen viser at dekningen er lav?

Lenke til kommentar

Hei, jeg lurte bare på om hvis jeg kjøper en iphone 4, om jeg da bare kan putte i mitt gamle simkort og så virker telefonen?

 

Det kommer an på hvor du kjøper telefonen. Det er foreløpig ikke i salg i Norge, og enkelte selger iPhone 4 kun sammen med et abonnement. Da må du betale en viss sum for å få låst opp mobilen. I tillegg tar iPhone 4 kun såkalt micro-sim-kort, som er mindre enn vanlige sim-kort du får fra norske operatører. Telenor og Netcom har begge fått inn de nye sim-kortene, men om du har abonnement hos andre må du selv klippe til kortet. Vi har skrevet en kort guide her: http://www.mobilen.no/wip4/faa-mikro-sim-paa-to-minutter/d.epl?id=44500

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig dette blir lest.

 

Android og multitasking, det er helt feil at du bør bruke killerapp for å stenge av programmer i Android.

 

Android styrer dette veldig bra, du kjører ikke programmer i bakgrunnen som drar strøm, fryses som du nevner. Om du dreper programmer så tuller du med systemet slik at du faktisk bruker mer strøm.

 

Aldri bruk killerapp !

Lenke til kommentar

Ingen av testene jeg har lest om iPhone 4/iOS4 kommenterer Bluetooth-funksjonene. Er det nå mulig å sende/motta filer til andre mobiler via bluetooth?

 

Hei! Vi prøvde nå, men fikk det ikke til... Det gikk ikke å sende bilde via Bluetooth fra iPhone 4 til en HTC Legend eller omvendt. :o

Lenke til kommentar

Hei.

Bare et lite spørsmål fra en uvitende stakkar ;-)

Kan en iPhone kjøpt i utlandet uten videre benyttes i norsk nett?

Er det mulig å kjøpe den "ulåst"?

 

 

 

I enkelte land selges iPhone 4 ulåst, bl.a. England og Frankrike.I tillegg tar iPhone 4 kun såkalt micro-sim-kort, som er mindre enn vanlige sim-kort du får fra norske operatører. Telenor og Netcom har begge fått inn de nye sim-kortene, men om du har abonnement hos andre må du selv klippe til kortet. Vi har skrevet en kort guide her: Få mikro-SIM på to minutter.

 

> Men vi føler at vi ikke har fått sjekket ut dekningsproblematikken godt nok, det samme gjelder talekvaliteten ...

 

Men Need For Speed fikk dere testet ut? Hva med å prioritere det som som er viktigst på en telefon i ikke all jalla-støtten for fjortissene?

 

For å teste ut dekningsproblematikken må vi kjøre telefonen på flere steder, under ulike forhold, og over lengre tid. Å kjøre en kjapp test av Need for Speed har ingen innvirkning på hvor langt tid det tar å teste ut antenneproblematikken, dermed fikk vi også med en prøve på hvordan det nye gyroskopet fungerer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...