Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Mange rare kommentarer her. Apple (Steve Jobs' Twitter) har annerkjent antenneproblemene og bekreftet at det vil fikses via en programvareoppdatering som kommer snart. Det er helt rasjonelt å klage på at videosamtale bare er med andre iPhone-eiere, og særlig over wi-fi (det er AT&T som har satt den grensen, og Norge kan da ikke få noe Ameriken ikke i et Apple-produkt..) når vi vet det fungerer med andre 3G-telefoner.

At kameraet ikke er like bra som på andre telefoner er også noe å klage på når det har blitt lagt veldig vekt på det (Keynoten til Apple, når iPhone 4 ble lansert). Det ble forøvrig også klart at oppløsning ikke er alt når iPhone 3GS, 4 og Wave ble sammenliknet når de spilte av filmen. Wave var overlegen.

 

iPhone 4 er en high-end mobiltelefon som skal være superb på alle områder; der den ikke er det skal det pirkes.

 

Flott test, synes dere kunne skrevet noe om at iTunes kreves for å bruke iPhone, men ellers bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

9000 kr for 4g er jo helt SINNSYKT!!!

hva er vitsen med å bruke så mye penger når du får både HTC desire og SE X10 for halve prisen..

Altfor mye minus med denne tlf til at jeg noen gang kommer til å kjøpe den....

 

9000,- er gråimport prisene til Volleviks' Ludostore. Apple sine priser i UK er ca 4.800 for en 16GB uten abb, og sikkert en tusing mer eller noe for 32GB.

Lenke til kommentar

Hvorfor teste - alt er jo best likevel bare det står en i foran. drit vil nå alltid være drit selv om det koster mye penger. 200000 programmer - ja, dersom du er interessert i lokalbussrutene i kaukasus er det 500000 programmer som dekker det. og haugevis med andre fullstendig uinteressante og ubrukelige programmer.

Tror du glemte alle nytte- og underholdningsprogrammene. Ja, det er mange unødvendige programmer i App Store, slik det er i samtlige programvarebutikker for mobiler, men programmene som funker er de som setter standarden i en test. Skal en gi trekk for alle de dumme tingene som er tilgjengelige? Nei, det skal en ikke. De er valgfrie. Forøvrig er Trafikanten-programmet veldig greit.

 

iPhone vil aldri bli det beste. Akkurat nå er det HTC Desire som er på topp, og skulle det komme en mobil som ville slå den, vil den selvfølgelig bli laget av HTC.

Flott med folk som har fasiten!!!

Hva legges i 'det beste' her? Brukeropplevelse? Spesifikasjoner? Det er, og vil alltid være, subjektivt. Finnes ikke noen fasit på det.

Lenke til kommentar

Jeg synes at alle telefoner kan ha iOS4 som opperativsystem. Det er det mest stabile jeg har sett. Aldri hatt noen problem med iPhone i det hele tatt.

En felles programvareplattform for alle mobiler er både en drøm og et mareritt. Det ville gjort det utrolig enkelt for utviklere å skape programvare som ville fungert overalt. Hvor bra det ville fungert er en annen sak. Det hadde gjort ting som akselerometer, gyroskop og generelt sett kraftigere maskinvare til et krav for at programvare skulle fungert. Når det må skje over hele fjølen ender vi opp med identiske telefoner annet enn utseendet, og det ville drept innovering innenfor bransjen.

 

Terningskast 6. Og ellers har dere det bra ???

Leste du begrunnelsene? iPhone 4 er helt klart et veldig sterkt produkt. Selv om det finnes andre telefoner som gjør opptil flere av tingene som iPhone 4 gjør like bra eller bedre, så er iPhone 4 en komplett pakke som tilbyr det aller meste. Terningkast 6 betyr ikke at et produkt er perfekt; det betyr at det er himla bra i forhold til konkurrentene.

Lenke til kommentar

Først og fremst lurer jeg på hvordan du har kalkulert deg frem til at den er fem ganger bedre, og for det andre lurer jeg voldsomt på hvem sine øyne det er som ser.

 

Forøvrig: Apple har nå annerkjent problemene med antenneforholdene og har en enkel løsning tilgjengelig. Kort oppsummert: iPhone 4 viser til tider flere streker enn den burde. Når en holder telefonen på en spesiell måte synker dekningen fra 3 hakk til 1, mens brukeren ser det som at det forsvinner fra 5 hakk til 1 eller 2.

 

De har nå laget en ny måte å regne ut hvor god/dårlig dekning iPhone 4 (og 3G og 3GS) har, slik at den vil vise det korrekte hele tiden. I realiteten vil ikke dekningen endre seg.

 

Kilde

Lenke til kommentar

3GS er en mye utbredt telefon, og det er mange som har den. Å vite at den nyere generasjonen med telefoner er betraktelig mye raskere er en selvfølge, men det er også godt å høre anmelder nevne det. Selv hadde jeg en 3GS som jeg solgte for å kjøpe iPhone 4. Det er betryggende å høre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...