Gå til innhold

Assassin's Creed 2


Ligerio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen her som kan fortelle meg om Assassin's Creed 2 er verdt å bruke tid på?

Jeg har bare spilt starten av Assassin's Creed, den første... Likte spillet men ble litt lite å gjøre...

 

Men er det viktig å spille seg igjennom den første før man spiller 2'ern?

Hvis ikke...

 

Hva med Assassin's Creed 2 > Assassin's Creed: Brotherhood, noen sammenheng sammen?

Vil jeg få mer glede av historie fortellingen av å spille de etter hverandre? Hehe. Rare spørsmål? Nja, veit ikke.

 

Hvis du har noe å si om spillet, say it :)But don't share spoilers!

Lenke til kommentar

Det første spillet er et rimelig stort gjesp om du ikke gidder gjøre de samme oppgavene hele tiden. Oppfølgeren derimot er et knallgodt spill og gjør opp for hver eneste centimeter av forløperen. Da jeg hadde gjort meg ferdig med Assassins Creed 2 fant jeg meg selv i å ville ha mer å spille, en sterk kontrast til den følelsen av endelig å være ferdig etter det første.

 

Assassins Creed: Brotherhood vil såvidt jeg har skjønt være en slags semi-oppfølger til Assassins Creed 2 med multiplayer og coop-muligheter. Tror nok at det vil være en fordel å ha spilt gjennom Assassins Creed 2 da med tanke på personene du vil møte og at du da kjenner bakgrunnen til den karakteren du spiller som.

 

Jeg vil anbefale deg å spille Assassins Creed 2 og så vurdere om du orker å grinde deg gjennom det første.

Lenke til kommentar

Det første spillet er et rimelig stort gjesp om du ikke gidder gjøre de samme oppgavene hele tiden. Oppfølgeren derimot er et knallgodt spill og gjør opp for hver eneste centimeter av forløperen. Da jeg hadde gjort meg ferdig med Assassins Creed 2 fant jeg meg selv i å ville ha mer å spille, en sterk kontrast til den følelsen av endelig å være ferdig etter det første.

 

Heilt enig, satt med samme følelsen etter å ha blitt ferdig med AC2. Veldig mykje betre enn det første spelet (som vart grusomt kjedelig. Spelte kun igjennom det for å sjå korleis det enda)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...