Gå til innhold

– Overraskelsen er ikke Half-Life 2: Episode Three


Anbefalte innlegg

Samlepakke

 

Hvis noen av de titlene nærmer seg utgivbar stand håper jeg Valve har vett nok til å få hodet ut av en andre enden og gir de ut fort som f mens det fremdeles fins gamere som vet hva half-life og portal er for noe. De har ikke råd til å vente på en samlepakke for å gi det ut i en ny orange box. Støtter ellers opp om det andre sier om at når Valve nå kommer med en stor kunngjøring, bør det helst gjelde half-life EP3 eller lignende, ellers tror jeg svært mange med meg vil miste troen fullstendig på at vi får en avslutning (eller i det minste en fortsettelse) på half-life sagaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@TCi: En ny samlepakke hadde jo vært fantastisk, men Black Mesa-moden kommer ikke til å være med der. Den er gratis og heller ikke utviklet av Valve - derfor anser jeg det som usannsynlig at den vil komme med Valve-stempel på i noe publikum må betale for, del av en større pakke eller ikke.

 

@Couchfighter: Selv har jeg ikke mistet troen på at vi får en oppfølger, men det begynner å bli et problem for Valve at de er så trege. Rett og slett fordi et spill som så mange venter så mye på skal få problemer med å ikke dømmes hardt. Dessuten har det skjedd en del på FPS-fronten de senere årene, og Half-Life-serien risikerer å føles utdatert. Selv om jeg personlig fortsatt elsker måten det spilles på.

Lenke til kommentar

Og nå er det klart hvorfor det ikke blir noe Portal 2 på E3. Det er utsatt til neste år.

 

Her er pressemeldingen, nok en gang fra GLaDOS:

 

Aperture Science, doing business as Aperture Laboratories LLC, in partnership with Valve today announced the successful completion of an ethics-review-panel-supervised release date restructuring process. Portal 2, the sequel to the ground-breaking title that earned over 30 Game of the Year awards despite missing its original ship date, is now targeted for a 2011 release.

Representatives from both companies acknowledged that public safety concerns factored into the decision. They went on to say that even though Portal 2 will arrive slightly later than planned, all life on earth won't instantaneously stop as every molecule in your body explodes at the speed of light, which is what would happen should a rip ever appear in the fabric of Valve Time.

 

"Also, the game will be even better," they added, missing an historic opportunity to create the first product delay press release to mention that a product is being delayed to make it worse.

 

To ask questions about how close we all came to dying, or to ask futile questions about the previously announced E3 ***PORTAL-2-THEMED-FOR-GOD'S SAKE*** surprise or, less futilely, to schedule an appointment to attend a Portal 2 screening at the Valve booth during E3, please contact Valve's delegate to the EU's Valve Time Studies Group, [ED. REDACT]

Å herre. Først latterliggjør de sin eget tidsbegrep (Valve-time), så latterliggjør de det faktum at spillet blir utsatt. Og peker på at Portal, som også ble utsatt, vant et lass med titler.

Kilde.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...