Gå til innhold

Forbrukerrådet vil se på Online Pass


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ikkje so gale i det heile, her går det ganske klart fram kva ein betalar for, og for meg verkar det heller ikkje urimeleg. Eg vil mykje heller ha dette, enn drakonisk DRM og begrensa antal aktiveringar. At EA vil tene nokre kroner på bruktmarknaden, er mykje betre enn at dei prøver å slå han ihjel.

 

Har Forbrukerrådet forresten sett på dei forskjellige DRM-overtrampa som har blitt begått i seinare tid, som t.d. begrensa antal aktiveringar, ondsinna programvare som blir installert saman med spelet utan at brukaren har hatt moglegheita til å ta eit informert valg om han ønsker det, og mangelfull informasjon til kunden om kva DRM-løysningar som er brukt og kva ulemper dei har? Eg vil seie dette er ting det er vesentleg meir interessant å ta tak i.

 

Kay

Lenke til kommentar

Dette er ikkje so gale i det heile, her går det ganske klart fram kva ein betalar for, og for meg verkar det heller ikkje urimeleg. Eg vil mykje heller ha dette, enn drakonisk DRM og begrensa antal aktiveringar. At EA vil tene nokre kroner på bruktmarknaden, er mykje betre enn at dei prøver å slå han ihjel.

 

Har Forbrukerrådet forresten sett på dei forskjellige DRM-overtrampa som har blitt begått i seinare tid, som t.d. begrensa antal aktiveringar, ondsinna programvare som blir installert saman med spelet utan at brukaren har hatt moglegheita til å ta eit informert valg om han ønsker det, og mangelfull informasjon til kunden om kva DRM-løysningar som er brukt og kva ulemper dei har? Eg vil seie dette er ting det er vesentleg meir interessant å ta tak i.

 

Kay

 

At de vil se på det betyr nettopp det: De vil se på det. Dette er noe man er nødt til for å gjøre seg opp en mening. Så det er nok litt tidlig å kritisere forbrukerombudet.

 

Når det er sagt, så er jeg ikke sikker på at jeg er enig i at de skal ha mulighet til å tjene på bruktmarkedet.

 

Dette viser, igjen, at vi nok er nødt til å tenke anderledes når vi har med digital teknologi å gjøre. Vi kjøper ikke lenger produkter, vi kjøper tjenester. Det spiller ingen rolle om du går i butikken og kjøper en boks. Produktet du kjøper er boksen - og den kan du forsåvidt gjøre hva du vil med, men uten tjenesten er den verdiløs og det er tjenesten du betaler for.

 

Med stadig nye måtene å kontrollere vår tilgang til disse tjenestene kommer den virkelige ulempen med tjeneste kontra produkt til syne. Tjenesten er tidsbegrenset til en ikke oppgitt periode, og utgiver kan endre vilkårene for disse tjenestene som de ønsker.

Lenke til kommentar

Eg meinte ikkje å kritisere Forbrukarrådet for å ville sjå på dette; det er, som du seier, noko som må gjerast for å kunne gjere seg opp ei meining. Men eg saknar kanskje litt innsats i høve til DRM.

 

Angåande kjøp av tenester versus kjøp av produkt, ser eg poenget ditt, og eg er òg av dei som foretrekk eingongsbetaling for eit produkt, som eg deretter disponerar som eg vil. Men akkurat når det gjeld nettspeling, er det ikkje so urimeleg å definere dette som ei teneste. Det å drive spelserverar og diverse relaterte tilbod, kostar pengar fortløpande. Det er derfor ikkje so unaturleg at dei deler det opp, og skiller mellom ein tradisjonell produktmodell for einspelarbiten, og ein annan modell for nettspelinga.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...