Gå til innhold

Infinity Ward jobber med Modern Warfare 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror dere overdriver viktigheten av "gamere", de store massene vet ikke eller driter rett og slett i de som har blitt sparket. Det blir en stor salgssukssee fordi MW2 var det.

 

Å avvenne en vanlig forbruker tar litt lengre tid enn de som er over snittet engasjert, dette gjelder forøvrig de fleste marked.

Lenke til kommentar

Jeg betalte ikke for MW2, og det er jeg sjeleglad for. Både med tanke på kvalitet på spillet, og som jeg ser nå i retrospekt, at Activision er det nye selskapet å hate.

 

"Pengene renner inn", og allikevel nekter de å utbetale bonusene til de som lagde spillet. Helt utrolig.

Lenke til kommentar

Jeg betalte ikke for MW2, og det er jeg sjeleglad for. Både med tanke på kvalitet på spillet, og som jeg ser nå i retrospekt, at Activision er det nye selskapet å hate.

 

"Pengene renner inn", og allikevel nekter de å utbetale bonusene til de som lagde spillet. Helt utrolig.

 

Sikker på at det er hele sannheten.

Man skal ikke dømme noen føre man har sett alle bevis.

Lenke til kommentar

"Søksmålet er uten grunnlag. Activision har full rett til å bestemme når bonusen fra Modern Warfare 2 skal betales og hvor mye som skal betales ut."

 

Sitat fra PR representant for Infinity Ward, referer til "infinity ward-ansatte saksøker" artikkelen til gamer.no

 

Vil påstå uttalelsen faller på sin egen urimelighet, men bare for å presissere; i california skal man betale resterende bonuser 3 døgn/virkedager etter oppsigelse.

Lenke til kommentar

Tror ikke folk flest slutter å kjøpe COD spill før "COD Cart Modern carting" med karakterer fra spillet blir lansert. Da kanskje det går opp for dem at de har blitt lurt. Bare se på Guitar Hero, folk fortsatte og kjøpe og Activison fortsatte å pumpe ut nye titler. Helt til hele markedet for musikk spill kollapset rund Guitar Hero Van Hallen.

Lenke til kommentar

Isteden for å redusere damage på andre våpen kan de bare sørge for at sniper er one hit kill. Det er latterlig mye hitmarkers i spillet nå. Hadde spillet vært konsistent når det gjelder hitmarkers har det kanskje ikke vært så galt, men når du ser folk dreper deg med et skudd i tåa med en M21 eller WA2000, så blir det for dumt når man selv får hitmarkers i brystregionen.

 

Hvorfor vil folk ha mer hardcore mode? Jeg gruer meg hver forbanna prestige når jeg går innom HC modes for å få unlocket silencer challengen på sniper riflene. ALLE camper og en TDM runde ender nesten alltid med at tiden går ut.

Endret av Konamixx
Lenke til kommentar

Kommer ikke som noen bombe når Activision nok sitter med jerngrep over resten av IW. MW3 kommer garantert til å bli en enda større kommersiell suksess enn MW2 noen gang var, uansett hvordan produktet er. Har ingen planer om å gi Activision noen av mine kroner med mindre det kommer et knallprodukt uten like, noe jeg ikke ser på som kjemperealistisk.

 

Slettet et innlegg som kun bestod av "LMAO.". Hold dere til emnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...