Straffa Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Det går en del i BF BC2 for tiden og mye online morro med andre folk, men her om dagen tenkte jeg skulle prøve og spille litt alene. Det var en stund siden sist og da måtte jeg ha noe nytt. Valget ble Just Cause 2 og siden jeg fikk det har jeg nesten ikke rørt noen andre spill. For et herlig spill! Utrolig detlajert verden. Her kan man utforske i det uendelige. Store byer, høye fjell og jungel og ørken. Det finnes kjøretøy for alt mulig her og oppdragene kan løses på mange forskjellige måter. Dette er sandkasse spill på det aller beste. Herlig! Slenger med noen bilder jeg har tatt fra spillet.
Villanden Skrevet 28. april 2010 Skrevet 28. april 2010 Er veldig enig med deg, men hadde jeg vært deg ville jeg kanskje ha postet i denne tråden istedet.
AltF4 Skrevet 11. mai 2010 Skrevet 11. mai 2010 Trådstarter har fått luftet sin glede og fått rettledning om tråden for hvor man finner likesinnede. Alt er bare fryd og gammen, denne er dermed overflødig og stenges.
Anbefalte innlegg