Gå til innhold

–?? Du vil bli overrasket over Natal (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal ta dette utsagnet for god fisk når det kommer fra noen som ikke jobber for Microsoft. Det lukter developer bullshitbingo lang vei.

 

Dessuten er det en forholdsvis trygg antagelse å komme med. Selvfølgelig blir man overrasket, enten er det overraskende bra eller så er det overraskende dårlig. Det finnes slik jeg ser det ingen middelvei her hvor flesteparten vil si "helt ok", da mange knytter forventninger til dette produktet, det være seg gode og dårlige. Natal er såpass annerledes enn hva folk om vanligvis spiller på Xbox 360 er vant med, at enten faller de pladask eller så avstår de fra hele greia. Selv regner jeg med å falle inn i siste kategori.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hadde vært spennende med natal i kombinasjon med vr hjelm! Da kunne man registrert alle bevegelsene, samtidig som man kunne få oppleve ting direkte gjennom øynene og ikke ved å se på en tv. Hadde blitt en bra vr opplevelse! (noe jeg mener bør være neste skritt i spill bransjen)

 

 

om noen av utviklerne er smarte/ natal hardwaren klarer det så burde det jo være mulig for den å kunne stille inn bildet etter plaseringen av hodet slik at bildet hadde vært 3D for den som spiller.

Lenke til kommentar

Det kan bli bra, men det kan vel ikke passe til alle spill? Litt vanskelig for å se for meg Mass Effect eller Dragon Age med det her. Håper vi ender opp med noe mer enn Wii Sports og bowlingsimulatorer, men jeg tror egentlig jeg kommer til å bli (positivt) overrasket. Med bevegelsessensorer og 3D (kommer vel etterhvert) regner jeg med at en del typer spill kan ende opp med å bil ganske engasjerende. På tide med et par revolusjoner på hjemmeunderholdningsfronten!

 

Alternativt; hopp over alt det tøyset her og lag holodeck med en gang B) (og bundle det sammen med Dead or Alive Beachparty!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...