Gå til innhold

Crysis 2 diskusjonstråd før og etter lansering!!!


Anbefalte innlegg

Håper på mer info og kansje første gameplay fra Crysis 2 på E3, kansje vi får vite etterhvert hva kravene vil være så jeg er klar for å kjøpe monsterpcen :)

 

Kjøp stor kabinett fra Cooler Master eller en annen bra produsent.

Har selv hatt flere PC og nå har jeg Big Tower, noe som er helt fantastisk med tanke på lufting og plass :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håper på mer info og kansje første gameplay fra Crysis 2 på E3, kansje vi får vite etterhvert hva kravene vil være så jeg er klar for å kjøpe monsterpcen :)

 

Kjøp stor kabinett fra Cooler Master eller en annen bra produsent.

Har selv hatt flere PC og nå har jeg Big Tower, noe som er helt fantastisk med tanke på lufting og plass :)

 

Sist gang jeg hadde det kabinettet fra Antec til 1649kr på Komplett.no var så bra med luft og vifting i den, og den kan jeg garantere har plass til det meste :)

 

Snart vil jeg vite lanseringsdatoen for Crysis 2, herregud jeg håper det blir i år, klarer ikke vente til neste år med å skaffe meg pcen :p

Lenke til kommentar

Jeg likte både Crysis og Warhead, men merker også at jeg ikke har hatt noe stort behov for å gå tilbake til spillene. (Kanskje jeg spiller gjennom dem igjen når 2'ern nærmer seg) Jeg tror kanskje det har noe å gjøre med at Crysis i ganske stor grad er et spill hvor man får den moroa man lager sjøl. Ikke nødvendigvis en negativ ting, men det betyr også at man kan spille gjennom Crysis på en litt "kjedelig" måte. Håper man i 2'ern blir tvunget litt mer til å være kreativ, uten at man mister friheten. (Ting bør ikke bare ha én løsning.)

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://pc.ign.com/articles/109/1099407p1.html

 

Suite powers har nå blitt sammenslått til bare to. (Sist gang jeg leste om dem var det fortsatt fire, de var bare litt annerledes enn i orginalen) Strength og Armor er nå én mode, mens Stealth (usynlighet) er en annen. Om Speed er en del av Stealth står det ingenting om, vet ikke om de kanskje har kutta den helt ut siden omgivelsene er annerledes denne gangen? (Jeg likte Speed så håper ikke det.)

 

Det er også nye gameplay videoer i artikkelen. (Jeg fikk bare den første til å funke.) Rundt 2:50 høres det ut som om de kaller han du spiller som for "Alcatraz"..

Lenke til kommentar

Du mener speed, ikke sant? (Det var det jeg etterlyste) Er enig i at han beveger seg ganske fort innimellom i den videoen, men om det er speed mode eller bare vanlig sprint er litt vanskelig å se, synes jeg.. Blir jo interessant å se hvor fleksibelt det nye systement er, om det bare er to faste modes og det er det, slik artikkelen gir inntrykk av..

 

Plukka opp dette på wikipedia:

 

"The new Nanosuit supports new and upgraded features. However, suit functionality has been streamlined; there will be a period of time where players are able to use multiple power modes simultaneously before the suit fully restricts."

 

Akkurat hva dette medfører er litt uklart, men det var jo rart at IGN ikke skrev noe om det..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Masse gameplay fra et (for meg ihvertfall) nytt område av spillet:

 

http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-crysis-2/101804

 

Man kan se at de har lagt til den samme "sklitaklinga" (for å komme seg kjapt til cover osv) som vi har sett fra BulletStorm :p (Ca. 02:47)

 

Ah, beklager. Missforsto den. Speed er med så vidt jeg har fått med meg. Alle egenskapene er der, men er satt inn i to hovedmoduser. Usikker om du kan endre disse, men velger å tro det.

Se dette intervjuet (ca. rundt 1:45)

 

 

Han sier jo rett ut at alt fortsatt er der, så vi får håpe at han vet hva han snakker om, eller ikke ljuger. ;)

 

Edit:

I følge eldre info rundt spillet er speed og strength sammenslått til én "power mode". I så fall har jeg på følelsen av at de har tonet ned speed litt?

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Dette var recommended requirements for crysis 1:

 

Recommended System Requirements

 

OS – Windows XP / Vista

 

Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+

 

Memory – 2.0 GB RAM

 

GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar

Dette er MINIMUM for crysis 2:

 

A Core 2 Duo or Athlon 64 X2 processor clocked at 2GHz

2GB of RAM

A GeForce 8800 GT or Radeon HD 3850 with 512MB of video memory

9GB of hard-drive space

DirectX 9.0c-compatible audio

And, of course, a keyboard and mouse (Xbox 360 controllers will also be supported on Windows).

 

Grunn til bekymring? Jeg tror det, og hvis dette viser å være en konsoll port (koding av grafikken/ytelse) river jeg av håret mitt!

Endret av amir90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...