Gå til innhold

Crysis 2 diskusjonstråd før og etter lansering!!!


Anbefalte innlegg

Prøvde kapittel 2 i spillet idag..en liten smake bit bare. Og dem første 2 minuttene er helt utrolig.....altså vi har med god grunn noe å glede oss til her altså. Det er ikke så mange ganger det skjer at en fyrer opp et spill og en blir satt ut av alt fra lyd til grafikk så heftig som dette...kjøre dette på en moderat eller heftig gaming pc må være helt utrolig gøy.

Crysis gjorde et større inntrykk en nr 2 i rekken, så her er det bare å skru på bremsen og roe helt ned.

 

Sterkt uenig, men din mening er din ;)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lasta ned fra nVidia, gikk greit med 800 kBps.

Uansett, dette er for teit, Crytek.

 

Første en møter er 'press start'.

Og i innstillingene så har en tre muligheter for grafikk: Gamer (low), Advanced (Medium) og Hardcore (high). Jeg vil gjerne velge og prioritere selv, kke noe slikt tull.

I tillegg er det en "Aim assist" som er påslått som standard.

I tillegg så trengs det kun to knapper for å kunne aktivere ting og tang. Drakta har tre muligheter: Stealth, armor eller ingenting.

12 spillere maks? Seriøst?

Det som forøvrig er positivt FOR MEG, men negativt som helhet var at min 3.5 år gamle PC med et GXT 460 klarte 1920x1200 på Advanced uten å ha problemer med fps. Så å oppgradere PC-en for Crysis 2 sin skyld ser ikke uttil å være en god nok unskyldning for meg :p .

Og Gamespy er med.. Det er atlfor dumt, trodde Gamespy døde rundt 05-06 jeg, men neida. De skal infisere oss med allverdens drit et par år til ihvertfall..

 

PC-spill? NEI! Konsoll? Åjada.

 

Garantert ikke noe kjøp fra meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...