Gå til innhold

Gears of War 3 vist frem (X360)


Anbefalte innlegg

Noen andre som syntes at Dom var litt suicidal? Når han faller i bakken, og Locusten kommer, gir han liksom bare opp. Ser ut som om at han ville skytes, og såg litt skuffa ut da Marcus kom å drepte Locusten i steden.

 

Men, uansett så gleder jeg meg som en unge til dette kommer, sikker på at det kommer til å knuse Halo triologien!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper ikke at de blir venner og klemmer hverandre, men at de kanskje skjønner det at om de ikke slutter å drepe hverandre i et lite øyeblikk og heller fokuserer på disse pillarene av armer så vil ingen av dem overleve. Med andre ord et midlertidig vennskap i tråd med "fienden av min fiende er min venn", men når fienden er borte er du ikke min venn lenger.

Lenke til kommentar

Noen andre som syntes at Dom var litt suicidal? Når han faller i bakken, og Locusten kommer, gir han liksom bare opp. Ser ut som om at han ville skytes, og såg litt skuffa ut da Marcus kom å drepte Locusten i steden.

 

Men, uansett så gleder jeg meg som en unge til dette kommer, sikker på at det kommer til å knuse Halo triologien!

 

Han har nok mistet litt viljen til å leve etter at han mistet kona.

Lenke til kommentar

Lukter det litt Halo av historien? De snille og de slemme samarbeider om å drepe de slemme^2, bare ikke like innviklet.

I Halo var det mennesker mot covenant mot flood som etterhvert ble til mennesker+eliter mot covenant mot flood. Hvis det nå blir noe alá locust+menneskter mot lambent.. Jeg vet ikke om testosteronnivåene deres takler det. Selv skulle jeg heller sett Marcus og Dom kicke assen til alle.

Lenke til kommentar

Noen andre som syntes at Dom var litt suicidal? Når han faller i bakken, og Locusten kommer, gir han liksom bare opp. Ser ut som om at han ville skytes, og såg litt skuffa ut da Marcus kom å drepte Locusten i steden.

 

Men, uansett så gleder jeg meg som en unge til dette kommer, sikker på at det kommer til å knuse Halo triologien!

 

Han har nok mistet litt viljen til å leve etter at han mistet kona.

 

Ja, ligger nok noe i det. Tror nok vi får se en tristere og kanskje mer selvoffrende side av Dom i dette siste spillet!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Lukter det litt Halo av historien? De snille og de slemme samarbeider om å drepe de slemme^2, bare ikke like innviklet.

I Halo var det mennesker mot covenant mot flood som etterhvert ble til mennesker+eliter mot covenant mot flood. Hvis det nå blir noe alá locust+menneskter mot lambent.. Jeg vet ikke om testosteronnivåene deres takler det. Selv skulle jeg heller sett Marcus og Dom kicke assen til alle.

 

Se på denne du. Så slipper du å bekymre deg ;)

 

Gears Of War 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...