Gå til innhold

Lead and Gold: Gangs of the Wild West


Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle lage en liten tråd om dette spillet!

 

Lead and Gold: Gangs of the Wild West is a third person shooter delivering an intense team based multiplayer experience.

 

Relive the violent era of the Wild West as it ought to be with adrenaline fuelled action and fast paced gunfights.

 

Du har fire forskjellige klasser som alle har sine talenter og spillet satser mye på samarbeid.

 

Dere kan lese mer på hjemmesiden om dere ønsker!

 

 

http://www.leadandgold.com/

 

Om noen ønsker å spille sammen, så er jeg så klart med! :whistle:

 

14t0zgx.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt inntrykk er at spillet er veldig morsomt og engasjerende. Flott og stilfull grafikk som hjelper på den Ville Vesten stemningen. Seks forskjellige spillmoduser som alle er engasjerende på sin måte. Og så er det jo dette med teamwork som er en veldig pen funksjon. Om en lagspiller blir skutt til bakken i spillet kan du gå å hjelpe han på bena og lignende, samtidig som du får forskjellige styrker når du står sammen med lagkamerater, f.eks Sniper gir ekstra critical chance til alle og lignende. Så dette er verdt pengene spør du meg, og det er jo kun 120 kroner det er snakk om! :D

Endret av Genetics
Lenke til kommentar

Har spilt dette et par uker nå. Bra kvalitet og mye moro for få penger. Hovedproblemet er mangelen på dedikerte servere, men disse er visst på vei. Eneste grunnen jeg kan komme på til å sitte på gjerdet her, er å vente til de faktisk kommer.

 

Man trenger ikke være noen stor western-fan for å like dette. Jeg har vel knapt sett en western-film..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Plukka opp dette på forumet til FatShark. Litt info om dedikerte servere, som folk forståelig nok begynner å bli utålmodige etter, men han nevner også "new content" snart. Nye maps, kanskje?

 

Hi,

 

The dedicated servers are on their way. It is hard to give a date. We encountered some issues to get the invites working properly when using a mix of dedicated servers as well as "normal" servers hence the delay.

 

We are working and try to get them up as soon as possible. We are also preparing for some new content very soon. As fast I have a firm date we will post here!

 

Thanks for your patience.

 

/Martin

 

http://forums.leadandgold.com/showthread.php?tid=1146

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En oppdatering som inneholder en ny gamemode + et nytt map og noen andre ukjente ting er rett rundt hjørnet.

 

Fra twitter (8 timer siden)

 

"The content update for Steam is ready. A new map and a new game mode with some other sweet features. Just need to prepare the release."

 

Etter hva jeg har lest burde heller ikke dedikerte servere være så langt unna.

 

Edit: Patchen ble litt forsinka likevel og skal nå komme på mandag..

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Først så kjøper jeg det til full pris, så kommer det tilbud til 5 euro dagen etterpå. Går jo heller ikke an å spille det, ettersom jeg blir pingkicka på alle de fem serverne som altid er fulle uansett. Er en shoot-out server som det står jeg har 50 ping på, men blir nå kicka alikevel. Har en standard linje, så det burde da være minst en brukbar server. Jævla dritspill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...