Gå til innhold

Gears of War 3 under vann? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk. Som flere har påpekt i "Gears of War kaféen", så har det blitt introdusert for mange mekanikker og ekstrahjelp som bare gjør spillet mer tungvindt - ikke mann mot mann, slik det var i originalen. Jeg er generelt sett mottakelig for nye måter å spille spillet på, men her var det det første som traff spikeren på hodet.

Lenke til kommentar

Enig med Laland. Hvorfor skal vi ha mech-suiter? Det blir for teknisk er min første tanke. GeOW sin styrke er mann mot mann og vi trenger ikke alskens gadgets. Syntes ikke de trenger å kjøre på med enn det som allerede er. Noen nye fiender er vel og bra, men jeg frykter at for mye dill vil gjøre spillet "ukjent"

 

Men det er jo bare spekulasjoner.

Lenke til kommentar

Jeg er definitivt Gears-fan, men jeg er på en annen side ikke skeptisk. Gears of war 1 og 2 har begge vært så utrolig store gleder for meg, som begge overgår absolutt alt av det andre spillutviklere har klart, hva underholdning angår. Selv ikke online-laggen i Gears dreper opplevelsen for meg, og det sier sitt. Selvfølgelig inneholder Gears irritasjonsmomenter - eksempelvis det å bli drept med Mortar, Boomer og Nades online - men jeg ser det på den måten at det da bare blir dobbelt så morsomt å ta igjen med samme mynt, eller da eventuelt å drepe motstanderen, hva skal man si, "bare fisted", når vedkommende står med alskens power weapons. Jeg har altså full tro på at Epic leverer varene nok en gang, og enda bedre med et eventuelt Gears of war 3. Jeg tror at én-mot-én-combaten fra Gears 1 rett og slett ville blitt litt oppbrukt samt mistet substans, hvis den skulle vært absolutt dominerende, gjennomgående i en trilogi, og eventuelt videre i enda flere titler.

Det kommer massevis av virkelig gode spill i år(og neste år), men jeg merker det at det er kun et eventuelt Gears of war 3 jeg gleder meg ordentlig til. Kanskje også på Mr. Wake da...

Lenke til kommentar

Tipper Cliff Bleszinski nå føler det er litt poengløst å skulle "avdekke" dette på Jimmy Fallon show. Makan til lekkasjer har jeg aldri sett tidligere. Er vel tre-fire forskjellige personer både innen tv-produksjon, Microsoft og på nettet som allerede har sagt at Gears 3 kommer.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt ferdig 2'rn så vet ikke hvordan det ender, men 1'rn var en skikkelig testosteronbombe!

Spesielt Gears of Awesome... :D

 

Nja, trodde vi var ferdige med GoW serien. Helt grei slutt nummer 2. Dette blir mer melking enn å avslutte serien syntes jeg. Og som alle over så blir den enkelheten over multiplayern mano y mano som jeg forelsket meg i eneren.

 

Vi får nå se :)

 

Liker å irritere folk med dette, men GoW er da God of War. :whistle:

Lenke til kommentar

Nja, trodde vi var ferdige med GoW serien. Helt grei slutt nummer 2. Dette blir mer melking enn å avslutte serien syntes jeg.

Nå har det helt fra starten vært lagt opp til at det skal komme tre spill i serien. Man melker på ingen måte en serie når man på forhånd sier det skal komme et endelig antall spill.

 

At toern er en grei avslutning er jeg uenig i, mye større cliffhanger og flere ubesvarte spørsmål enn i eneren.

Lenke til kommentar

Er enig i at det ikke er melking når det er lagt opp til å være tre spill fra begynnelsen av. Dessuten mener jeg at å melke noe er å ikke endre det nevneverdig. Det ville vært meget lett for dem å *ikke* introdusere nye elementer og likevel selge en dugelig mengde spill. Mario klarer gang på gang å levere gode spill, så da ser jeg ikke helt grunnen til at en såpass solid serie som Gears of War ikke skal få en fortsettelse. Blir spennende å følge med på videre.

Lenke til kommentar

Digg at det ikke kommer før i 2011. Det kommer så mange gromspill til 360 at det er vanskelig å holde følge med alle sammen. Jeg er ikke noen særlig stor fan av mechs i spill, så jeg er veldig spent på hvordan Cliffy B og Epic har implementert dem i Gears 3. Undervannsområder og sommermiljøer høres dog lovende ut.

 

Ble ikke PSP Go også lekket ganske tidlig? Så sånn sett er det kanskje ikke den verste hemmeligheten..

Hva med Forza Motorsport 3 flausen før E309? :p

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hva som er så bra med GoW. Mer harry spill skal man lete lenge etter. 2'eren var helt ok enspiller. 1'eren var drit kjedelig. Men problemet er alle de overdrevene faktorene, greit nok dette hadde funka for meg i en alder av 12-15 år. Men nå blir det bare barnselig, og jeg nevner det igjen: Blodharry!

Lenke til kommentar

Det er litt av greia, det at det er så over-the-top. Det skal være harry. Med en motorsag på en rifle, hva forventer du? Her er det mannete mannemenn med testosteron ut øra som skal drepe slemminger ved å tråkke på hodeskaller og å stikke granater i hverandres rygg. Med riftwormen fra det toeren kommer konseptet blodharry inn med ganske god margin!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...