Gå til innhold

Sniktitt: Red Dead Redemption (flerspiller) (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken versjon av spillet var det dere fikk teste, Ps3 eller 360?

Er spent på ytelsen på ps3 utgaven i forhold til 360 versjonen.

 

Vi fikk prøve Xbox 360-versjonen.

 

Ahh, det var nok det jeg tenkte meg ja.

Nesten så jeg blir litt bekymret for Ps3 versjonen, når de aldri viser den frem.

Alt av trailere og gameplay filmer er jo også fra 360 versjonen.

Lenke til kommentar

Ehh, du er en nøtt :p?

 

Selv må jeg si jeg ikke visste at det i det hele tatt kom til å være med en multiplayer bit før ganske nylig. GTA IV sin multiplayer var utrolig morsom med et par kamerater å spille med. Klarer de å lage en like fengende multiplayer i RDR så blir jeg glad, men etter det jeg nå har lest så kommer det til å overgå det langt. Nå er jeg jo western fan også da.

Lenke til kommentar

 

 

Hvordan var det med cheating på konsollene i GTA IV?

 

 

 

På ps3 er multiplayeren meget bra, er spesiellt glad i GTA Race og spiller det myyye. Har også pc versjonen og der er multiplayer skuffende pga cheats og andre ting. Aldri opplevd cheating på ps3. Kom forresten nettopp ny pc-patch som visstnok skal fikse en del av cheatinga.

Endret av Gaffel
Lenke til kommentar
Ahh, det var nok det jeg tenkte meg ja.

Nesten så jeg blir litt bekymret for Ps3 versjonen, når de aldri viser den frem.

Alt av trailere og gameplay filmer er jo også fra 360 versjonen.

 

:(

 

Nå har jeg og noen andre planlagt å danne posse sammen i RDRs multiplayer og i og med kun én av oss betaler for xbox live er PS3-versjonen eneste mulighet for at alle kan være med. Men hvis det du sier stemmer så blir jeg nesten redd for at det blir med RDR som med Bayonetta; at PS3-versjonen blir en kjip port med betydelige svakhetr i forhold til 360. Håper virkelig ikke vi ender opp med å måtte velge mellom kvalitet eller multiplayer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...