Gå til innhold

Viking - Battle for Asgard


Anbefalte innlegg

Hey

 

By far det beste.. ok, mest underholdende spillet jeg har spilt til PS3 (og det er en god del). Noen som vet om det noen gang kommer en sequal? Evt et nytt spill fra samme utvikler? Noen som har noe som helst informasjon om dette?

 

Har lest at spillet solgte ganske dårlig, men pleier det legge en demper på etterfølgere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel utifra deres anbefalinger kjøpte jeg nettopp spillet, tok en stund å finne det, ingen norske butikker hadde det, så prøvde jeg amazon.com, de hadde det til billig penge men ville ha 250kr i frakt, så prøvde jeg play.com som bare hadde det brukt fra div selgere men få av dem selger til norge, jeg prøvde så amazon.co.uk som ikke ville sende til norge,

Så jeg endte opp med ebay, fikk det til 144kr med frakt.

Lenke til kommentar

Jeg slenger meg på koret her, Viking var det første spillet jeg kjøpte til Xbox 360, men fordi jeg satte meg fast (ikke skjønte hva jeg skulle gjøre) og heller gikk over til andre spill tok det lang tid (1,5 år omtrent) før jeg plukka det opp igjen og fullførte det.

 

Spillet er ikke perfekt. Har en del mangler, noen bugs og er litt "tregt", men jeg elsket det virkelig fordi det var så gøy. En oppfølger hadde vært snasent.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg fulgte med viking før release, kjøpte det den dagen det kom. For min del var jeg skuffa fordi jeg hadde forhåpninger opp til GoW-nivå. Men for all del, helt OK spill, men ikke noe mer. Det er veldig ensformig både storymessig og slåssemessig.

 

Har du runda den første øya så må du jaggu gjøre det samma 2 ganger til ,eneeste untaket er slutten av sistebanen.

 

Kjøp heller Force Unleashed, det er bedre både story og slåssemessig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...