Gå til innhold

Alan Wake kommer tidligere (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yihooo! Da slipper jeg konflikten mellom Red Dead Redemption og Alan Wake og kan bare gå fra det ene til det andre. Gledelige nyheter med andre ord.

Skrevet

nydeligt å høre, gleder meg stort til denne tittelen :D

på tide min stakkars xbox får noen eksklusive spill til seg. (eller noen nye i det hele tatt), men mai måned blir tydeligvis dyr, red dead redemption og alan wake. lommeboken begynner å se stygt på meg nå asså :p

Skrevet

Smart å slippe spillet en uke FØR, og ikke en uke etter. Passer veldig bra dette. Alan Wake skal være mulig å fullføre før RDR kommer ut.

Skrevet

Smart å slippe spillet en uke FØR, og ikke en uke etter. Passer veldig bra dette. Alan Wake skal være mulig å fullføre før RDR kommer ut.

Jepp, enig. RDR er nok et spill som tar en del lengre tid å fullføre, så det er bra at det er Alan Wake som kommer først.

Skrevet

Er det nå Rockstar skal sette slippdatoen for Red Dead Redemption en uke tidligere også? :p

Hadde vært morsomt å sett et slags kappløp hvor de satte slippdatoene for spillene sine tidligere og tidligere :D

Skrevet

Dette er jo helt sært, Alan Wake FREMSKYNDES, og ikke forsinket?

Jeg tror at i morgen vil posten min bli levert av en flyvennde gris i purpurdrakt, lønninga kommer mye tidligere enn ventet, og det blir verdensfred!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...