Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

 

vi har nå lansert to nye skin, CleanCut og CleanCut Gamer! Du finner de nederst på forumet, i skinvelgeren. Mens CleanCut er standardskinnet som ble lansert av ipb for en tid tilbake, så er CleanCut Gamer en modifikasjon av dette, tilpasset Gamer.no sine farger.

 

Tilbakemeldinger mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I liekz it. (gamer clean-cut)

 

Vel, jeg har endelig fått et gamer-skin med nogenlunde normal "bredde" som også viser statusoppdateringer og de tingene. I tillegg ser det ikke så værst ut, så tenker jeg går over til dette jeg :)

 

... Og så finner jeg ut at hvis man går via gamer.no kommer fortsatt det gamle gamer.no skinnet opp. Huff huff

Lenke til kommentar

Cleancut Gamer var flott det, men er dette den eneste bredden det er tilgjengelig i? Det er ikke dynamisk, er det vel?

 

En 1280x versjon hadde ikke vært å forakte. :D

 

Muligens endret fargen på 'reputation' boksene og? Grønn og oransje er litt urk.

 

Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen.

Fixed.

 

 

Når det gjelder dynamisk bredde og lignende er dette noe vi har på blokka. Det er mulig vi kommer til å fase ut de gamle skinnene etter hvert.

 

Edit: Nå er det hvit bakgrunn i reputationboksen

Lenke til kommentar

Forresten så har jeg allerede oppdaget en bug med skinnet. "Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her"-knappen blir kuttet av en mystisk grå box i den venstre enden av knappen.

Fixed.

 

 

Når det gjelder dynamisk bredde og lignende er dette noe vi har på blokka. Det er mulig vi kommer til å fase ut de gamle skinnene etter hvert.

 

Edit: Nå er det hvit bakgrunn i reputationboksen

 

Uhm.. reputationboksen er fremdeles grønn og knapp-buggen eksisterer ennå hos meg.

 

Bruker Firefox 3.6

 

Jeg skrev feil istad forresten, jeg mente ikke 'endret', men 'endre'. Altså at jeg skulle ønske dere kunne endre fargen på selve reputationboksen fra grønn til f.eks oransje. Grønn blir jo regnet som en positiv farge kontra rød, men med tanke på at vi ikke opererer med negativ reputation her på forumet spiller det vel ikke noen rolle?

 

Jeg må bare få nevne at det vanlige Cleancut skinnet også var stilrent og pent å se på.

Endret av Vaine
Lenke til kommentar

... Og så finner jeg ut at hvis man går via gamer.no kommer fortsatt det gamle gamer.no skinnet opp. Huff huff

 

Er dette mulig å endre? Evt la brukerne selv bestemme? (da uten å måtte gå manuelt inn på www.innlegg.no. Jeg sjekker alltid nyhetene på gamer først og så går jeg inn på forumet i likhet med veldig mange andre)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...