Gå til innhold

Test: Sony Ericsson Xperia X10 - Flaggskipet


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Hei! Jeg prøver å bruke eksporteringsfunksjonen i Outlook (eksporter til en komma-separert liste) og deretter importere i Gmail på gmail.com. Men dessverre kommer kontaktene opp i Gmail kun med telefonnummer; all info som navn, adresse, e-mail osv havner i Notes-feltet. Hva kan jeg gjøre for å unngå dette? Bruker norsk Outlook 2003, og vil ha mine 400 kontakter over til Xperia X10.

Lenke til kommentar

hei. jeg har akkurat kjøpt meg en xperia x10. men hver gang jeg trykker på "av" knappen for å sku av skjermen så den ikke står på. kommer DEMOen til telefonen opp uansett. lar jeg telefonen ligge en stund, kommer den opp. det er veldig irriterenes og det drar mye strøm. jeg har sjekket rundt på telefonen, og jeg har lest brosjyrene som var med. hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette?

MHV fortvilet xperia bruker!

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Flott test:) Testen er virkelig informativ både for den som har kjøpt telefonen og den som vurderer å kjøpe telefonen, men er kanskje i tvil.

Min personelige oppfattning av mobilen er at den er en av de gode touch mobiltelefonene som er ute på markedet. Sexy Design, brukervennelig, stor, osv.

Alt i alt fortjener Sony Ericson Xperia X10 9 av 10 poeng etter min mening

 

Tar med glede imot Kritikk eller ros på mail([email protected])

 

Mvh Thomas

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...