Gå til innhold

– Jeg garanterer Killzone 3 (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Killzone 2 for min del blant de beste jeg har spilt av FPS på konsoll, singelplayeren var rå og episk, coversystem i FPS never done before, grafikken top notch, beste jeg har sett på dagens konsoller på FPS-spill osv osv. Fikk også spilt multiplayeren ca 4 1/2dager ingame, en av de mest spilte onlinedel jeg ha spilt!

 

Så ja jeg vil ha Killzone 3!!! :D

Lurer på hvilken grafikk jeg får servert her når jeg ble blown away av Killzone 2 ifjor :D

Endret av Fanboyen
Skrevet (endret)

La oss håpe de bruker flere farger i dette da, Killzone 2 er jo mindre fargefult en Gears 2 :p

Endret av Erik
Skrevet

Killzone var ok, Killzone 2 fikk meg til å gi opp PS3 og selge hele driten. Killzone 3 kommer jeg ikke til å prøve LITT engang.

Skrevet

Killzone 2 hadde en dritkjedelig sp-del, og mp var ikke akkuratt å hoppe i taket for. Med andre ord, ingen store forventninger til det tredje.

Skrevet

Møkk kjedelig singleplayer, overvurdert grafikk

 

Har fortsatt ikke brydd meg om å runde det, og jeg pleier å runde spill på trass.

 

Forhåpentligvis blir Killzone 3 et godt spill, og vil sådan skille seg ut fra spill nummer 1 og 2

Skrevet

Til de som mener Killzone 2 var noe dritt har jeg bare en ting å si: Selv om du/dere ikke behersker dette spillet, så betyr det ikke at spillet er dårlig. Radec ble vel en får vanskelig boss for noen lol. Jeg runda av dette spillet på elite uten problem :rolleyes: easy platinum trophy.

Skrevet

For min del så er Killzone2 det værste PS3 eksklusive spillet. Grått og kjedlig prøver å leke enn mix av Halo og Gears, nei, takk, ett K3 vill jeg ikke anskaffe engang så for meg er dette dårlige nyheter

Skrevet

Kom ikke som noen bombe, Kz2 var vel en ålreit kritisk og kommersiell suksess. Jeg håper de slenger inn muligheter for coop i tredje utgave.

 

...coversystem i FPS never done before...

Call of Duty 4, Rainbow Six Vegas og Kill.Switch begs to differ.

Kill.Switch er TPS, og coversystem i COD 4?

Skrevet

Killzone 2 var helt på det jevne, hverken mer eller mindre. Utrolig kjedelig grafikk, ekstremt grått og kjedelig. Kan ikke fatte hva som skulle være så überfett med dette, hverken når det gjelder grafikk eller gameplay. Jeg ble lei halvveis og fullførte bare på pur f...

 

Killzone 3 må opp en del hakk skal jeg gidde å kjøpe det.

Skrevet (endret)

...coversystem i FPS never done before...

Call of Duty 4, Rainbow Six Vegas og Kill.Switch begs to differ.

 

Det er ikke noe coversystem i COD4, LOL. Og ekstremt mange Xbotser her inne, virker som dere elsker å bitche Killzone 2 for "kjedelig" grafikk og gameplay. Jeg er ikke overrasket, hadde KZ2 vært på 360en hadde dere skrytt det opp i skyene... Spillet har en krigsfølelse som andre skytespill bare kan drømme om foreløpig. Sikkert mange som ikke var mann nok til å klare å fullføre spillet en gang, da er det barsnlig å kalle det dritt pga det!

Endret av SirKenneth89
Skrevet

... eller det kan være at de ganske enkelt ikke likte det og det kanskje er de som føler de må "rette" på alle andre som ikke er mann nok til å godta at folk har forskjellige meninger. Ellers så hadde COD4 på PC et lean system som i praksis fungerer som et coversystem. Du stiller deg bak cover og titter frem over eller til siden.

Skrevet

Har bare spilt de første nivåene av Killzone 2, men til tross for en troverdig setting og imponerende grafikk engasjerer det ikke særlig. Det er synd å si, men det er rett og slett ikke morsomt å spille. Enten det er sære kontroller, flaue add-ons som når en snur på sånne-runde-ting-på-store-dører med sixaxis og irriterende mye recoil etter enkeltskudd så klarer jeg ikke like det selv om jeg vil. Nivådesignet og den kjedelige fargebruken gjorde også lite.

Synes spillutviklere kunne lært mer av Dice og deres noe ironiske fargebruk i Bad Company(1). Grønne enger, blomster i fleng og et halvt dusin tankser. Det er krigsfølelsen.

Skrevet

... eller det kan være at de ganske enkelt ikke likte det og det kanskje er de som føler de må "rette" på alle andre som ikke er mann nok til å godta at folk har forskjellige meninger. Ellers så hadde COD4 på PC et lean system som i praksis fungerer som et coversystem. Du stiller deg bak cover og titter frem over eller til siden.

 

Jeg blir bombadert når jeg sier at f.eks Halo-serien er oppskrytt, så du kan spare meg for dine visdomsord... Et slikt "cover"-system er ikke det samme som i Killzone 2, kan nesten ikke sammenlignes.

Skrevet

For min del var det et av de første spillene jeg kjøpte når jeg gikk til anskaffelse av PS3. Forventningene og forhåpningene var selvsagt høye (både basert på gjennomsnittskarakteren og den ekstreme reaksjonen på at spillet bare fikk 7/10 her på gamer.no), men uheldigvis opplevde jeg spillet som fullstendig uinteressant.

 

Først og fremst synes jeg våpenet tar litt for stor plass på skjermen, noe som gjør at spillet føles mer uoversiktlig enn nødvendig. Punkt nummer to er det generelle gameplayet, etter min mening er det svært lite som sitter som det skal, skytingen føles på ingen som helst måte riktig og de forhåndsdefinerte sekvensene er bare irriterende. Grafikken er heller ikke så imponerende at den klarer å heve spillet. Jeg synes rett og slett det blir litt kjedelig med de samme grå omgivelsene, gi oss litt variasjon gjennom spillet så jeg slipper å oppleve ørten timer med røyk.

 

Håper inderlig at Killzone 3 blir et ypperlig spill, men enern og toern tatt i betraktning så er jeg skeptisk til at det skal levere.

Skrevet (endret)

...coversystem i FPS never done before...

Call of Duty 4, Rainbow Six Vegas og Kill.Switch begs to differ.

 

Nope er ikke coversytem i Call Of Duty 4, du pusher ikke en knapp for å gjemme bak cover, her gjør du det bare med å legge deg ned og slikt, er ikke dynamisk i det hele tatt så her tar du litt feil desverre

Endret av Fanboyen
Skrevet

Ellers så hadde COD4 på PC et lean system som i praksis fungerer som et coversystem. Du stiller deg bak cover og titter frem over eller til siden.

Skrevet (endret)

...coversystem i FPS never done before...

Call of Duty 4, Rainbow Six Vegas og Kill.Switch begs to differ.

 

Nope er ikke coversytem i Call Of Duty 4, du pusher ikke en knapp for å gjemme bak cover, her gjør du det bare med å legge deg ned og slikt, er ikke dynamisk i det hele tatt så her tar du litt feil desverre

 

Det er mulig at det rent konseptmessig ikke oppfyller kravene til et av disse såkalte "cover-systemene", men et friformssystem hvor du selv velger akkurat hvordan du vil benytte omgivelsene til dekning vil da vitterlig være langt mer dynamisk enn et system som låser deg fast til ulike objekter?

Endret av Odesseiron

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...