Gå til innhold

Anonym spillundersøkelse


Anbefalte innlegg

Så vi har en oppgave på skolen der vi skal gjøre spørreundersøkelser og jeg og en venn ville lage en om spilling! Såh jeg fyrte opp google dokuments og og lagde noe stilige greier. Det ville hjulpet meg VELDIG om dere tok den :D

 

https://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dEdlaVA5VmpVaTNJd3ZQYVVyZFlNb0E6MA

 

(P.S. for hver av dere som ikke svarer dreper *insert fictional character here* en *insert cute animal here*)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva velger jeg om jeg spiller mest Fifa, men spiller det online a? :p

spilelr du onlne spiller du online :D

 

Under "Hvordan velger du spill"

 

"jeg henter tips fra internett" og "leser anmeldelser" er vel det samme?

 

 

Send inn.

 

finnes da andre kilder på internett enn anmeldelser og forum :D den "tips fra internett" er for å dekke ting sånn som generelle artikler, blogger, internett hype osv.

 

hurra for alle de søte pusekattene, bissevovvene, pandaungene :D

 

Under "Hvordan velger du spill"

 

"jeg henter tips fra internett" og "leser anmeldelser" er vel det samme?

 

 

Send inn.

 

Du har jo blader som Gamereactor. :)

og det og ja xD

 

Deltatt. Har du forresten lagt den ut andre steder enn her? Hvis ikke kan det godt hende at læreren din blir litt overrasket over å se hvor masse folk gjennomsnittlig spiller :D

veeel denne er hovedsaklig ment for gamere men skal spre den vidt og spredt.

Lenke til kommentar

då var skjemaet fylt ut. håper oppgaven deres blir bra da ;)

 

men eg savnet et par sjanger valg som racing og slikt og spørsmålet "hvor høyt prioriterer du spilling" var litt feil for spør du meg i og med at det spørs helt på hva du mener eg prioriterer det mot. men ellers god spørre undersøkelse^^

Lenke til kommentar

då var skjemaet fylt ut. håper oppgaven deres blir bra da ;)

 

men eg savnet et par sjanger valg som racing og slikt og spørsmålet "hvor høyt prioriterer du spilling" var litt feil for spør du meg i og med at det spørs helt på hva du mener eg prioriterer det mot. men ellers god spørre undersøkelse^^

GODDAMMIT! RACING! faaaaaaaaan :cry:

Lenke til kommentar

Savna vel både racing og sportsspel der. Lag ny no, før det har gått for lang tid ;)

 

Edit: Å legge til eit par spørsmål rundt plattform er kanskje ikkje dumt? Korleis ein fordeler spelinga for dei ulike sjangrane på til dømes PC, håndholdt og konsoll? Men spørs vel kanskje kva de vil finne ut av med undersøkelsen :)

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Jeg liker at WoW og Farmville tydeligvis tilhører samme sjanger. MMO er, hos de aller fleste, en egen sjanger, og er nokså godt distansert fra "sosiale" facebookspill som Farmville og Mafia Wars.

wow tilhører flere sjangere... den er f.eks både i rollespill og sosial. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...