Gå til innhold

XBL har en korrupt moderator!


- FuzioN

Anbefalte innlegg

The Pro - Korrupt Moderator

 

Noen av dere vet det sikkert, men ikke så mange. iTzLuPo er en modder og ble consolebanned og alle kontoene også. Han kjøpte en ny konsoll og lagde iTzLuPo V2. Ingen konsollmods eller noe. Han blir banned. Fyren har tenkt å saksøke MS, og jeg synes synd på dem. De har jo ikke gjort noe.

 

Bevis:

 

Denne:

Dette er lobbyen som iTzLuPo ble bannet i. Idioten som banner er ikke LuPo.

Mange bruker denne som motbevis. Hvorfor skulle han brukt masse krefter på å gjøre fake dette?

Han har lagt ut en del videoer om det, men han har slettet dem.

 

Update:

Endret av HCG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt om dette, og Microsoft har gjort det klart at videoene er redigert i "offerets" favør. Skal prøve å grave frem en link.

 

Edit: http://www.thelostgamer.com/2010/02/21/microsoft-respond-to-corrupt-xbox-live-moderator-video/

 

Det er alltid to sider av samme sak. Microsoft sier "We try to do our job protecting the service dispassionately", så det er nok bare èn moderator som har blitt i overkant provosert. Enkeltmoderatorer kan gjøre feil, de er bare mennesker. Slike hendelser er frustrerende for dem det går ut over, men det later til at alle regler har blitt fulgt av moderatoren - med unntak av å ha et personlig forhold til makten sin.

 

Edit2: forøvrig mener jeg dem som har brutt reglene til Live burde forbli utestengt. Vil heller ha et ryddig nettsamfunn enn et hvor folk oppfordrer til hacking, juksing og ødelegging av spill.

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Hvis denne gjøken er beviselig avslørt for å bruke hacks på MW2 / evt andre spill, hvorfor

forsvare han ? @trådstarter, ikke si du mener at sånt ikke burde ha sine konsekvenser?

 

Forutsatt at det stemmer at han er skyldig i å bruke hacks syns jeg det er FLOTT at han har en permanent ban!

 

Jeg syns det er helt fantastisk at det vises frem et skrekkeksempel av en som har blitt busta på denne måten, kanskje det endelig vil virke bittelitt avskrekkende på folk som gjerne bruker hacks for å ta en håndjobb til scoretabla på mw2 hvis de ser at det faktisk kan svi litt hvis man blir tatt for det.

 

Var forresten herlig den kommentaren helt til slutt om at Fox ville elske denne historien. :)

Lenke til kommentar

Han brukte ikke hacks som affekterer gameplayet. Unntatt 10th prestige lobbyene.

Derfor ble han bannet. Så kjøpte han en ny konsoll og ny konto og moddet ingenting = banned.

 

Saken er at The Pro, har bannet han uten grunn. Den første bannen var forståelig.

Men hvorfor de andre ble bannet, forstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Han brukte ikke hacks som affekterer gameplayet. Unntatt 10th prestige lobbyene.

Derfor ble han bannet. Så kjøpte han en ny konsoll og ny konto og moddet ingenting = banned.

 

Saken er at The Pro, har bannet han uten grunn. Den første bannen var forståelig.

Men hvorfor de andre ble bannet, forstår jeg ikke.

 

Det er nok såpass enkelt at du bare ser en liten snipp av det som skjedde.

Endret av Ares
Lenke til kommentar

Merkelig dette her da, hva er sjansen for at han modderen, iTzLuPo, faktisk tilfeldigvis treffer fyren som bannet han i et random game? I tillegg spiller jo han iTzLuPo sammen med venner?

 

Uansett så blir han jo bannet en dag, frem til 22.02 så fremt jeg kan se på youtube.

 

Vi må jo tro at han The Pro må rapportere inn til en form for overordnet hvorfor han banner folk og gamertags? Eller er det sånn at MS godtar at han har personling vendetta mot en fyr. Det har skjedd mer her enn vi ser tror jeg.

Lenke til kommentar

Og har som vanleg ein god kommentar til det også:

 

http://www.penny-arc...gods-modernity/

 

His Twitter is a hoot - he taunts Infinity Ward's Robert Bowling about the ability to alter game behavior at will, and in the very next message attempts to seek the developer's sympathy. It's like, wow, douche. Is lion taunting statistically correlated with lion attacks? Do some math, motherfucker. He's an utterly unrepentant hacker, yet he wonders what strange force keeps getting his boxes banned. It would be like if I'd made a reputation for myself entering local cafes, slipping into the back to shit directly on their hot grills. And then, when I came back the next day, they told me to leave - even if I hadn't managed to shit on anything during that particular visit! Come to terms with the idea that there is a point beyond which you are not worth the price of your subscription

 

Twitter-kontoen er sletta no ser det ut til, men good riddance seier berre eg...

Endret av Einride
Lenke til kommentar

Så... en eller annen fjortis jukser gjentatte ganger, og bruker så tid og energi på å sutre når han blir utestengt?

Ser ikke helt nyhetsverdien her.

 

Ikke at det bryr meg, jeg spiller ikke konsoll, men hadde det vært opp til meg så hadde alle som var yngre enn aldersgrensen vært bannet fra slike spill uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...