Gå til innhold

Gamer.no rekke På TG 2010!


Anbefalte innlegg

Jeg ser at ingen har tatt seg det store annsvaret med og opprette en egen Gamer rekke på TG 2010.

Vi er tre stykker fra forumet som vet at vi skal til Tg og vi kommer til og sitte i lag.

Jeg lurer på hvor mange av dere andre kunne tenkt dere og være med og sitte i lag med oss andre?

Jeg har aldri vært på TG før så dette blir første turen for min del. Men syns det hadde vært moro at så mange av oss som mulig kunne ha sittet i lag.

For dere som er interesert post i tråden her eller send en Pm til meg så skal vi klare og få til noe:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Ser Tor-Steinar sa ifra i en annen tråd (jeg er ikke den mest forumaktive skribenten at det gjør noe) , men jeg er altså tilstede på TG i år, så vi Gamer-folk må jo treffes! Hvis dere skal ta en fellestur til Peppes, møtes et sted i skipet etc., let me know : ))

 

Jeg må jo ha noen pikante bilder til den offisielle stemningsrapporten, håper dere er villige.

 

EDIT: Pirkypirky

Endret av Foertito
Lenke til kommentar

Skal mest sannsynlig på TG neste år med 2 venner, kanskje.

Det blir min første gang på TG så det har vært supert å være med noen "bekjente" :p

 

Jeg hadde nå synes det hadde vært kjempeflott med en slags gamer.no-rad neste år.

På et vis har vi nå en slik slags rad nå, men vi var jo bare fire stykk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...