Gå til innhold

Utviklerdagbok: Halo: Reach (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bungier er jo kjent for å ikke tenke på noe annet enn grafikk. Det var nok derfor Halo 3 kjørte med lavere oppløsning, ingen antialiasing og ikke helt topp teksturer. Nei, om det er èn ting Halo serien har gitt meg så er det iallefall gameplay til de grader. Det er selvfølgelig kun min egen mening, men jeg tror nok at Bungie er blant de siste som vil ofre gameplay for grafikk.

 

De ser iallefall ut til å bruke fremskrittene til noe som gjør selve gameplayet bedre fremfor å bare pushe polygoner og teksturer.

Skrevet

Hypen gjemte seg godt helt til vi fikk se litt gameplay. Tror dette blir et av årets definitive titler. Håper Bungie leverer som de pleier på gameplayfronten, og krysser også fingrene for større kamper online. Med oppgraderingene de har gjort i motoren høres ikke 16v16 eller 12v12 umulig ut, og jeg håper inderlig det blir tilfelle.

Storslagenhet og størrelse ser ut til å være nøkkelordene til Reach!

Skrevet

jeg ser frem til dette, historie har de vert flinke med, uten om OSDT.. der var jeg bare .... skuffet, i motsettning til Halo 3, som faktisk fikk meg til å slippe en tåre i siste filmsnutten før "rulle teksten"

ser også fram til friheten og grafikken i dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...