Gå til innhold

X10-tråden


Mr. Pants

Anbefalte innlegg

Da er altså X10 like rundt hjørnet. Med tanke på hvor lovende årets messe ser ut så synes jeg at X10 fortjener en egen tråd.

 

Nyheter:

 

* The Halo Reach multiplayer beta will kick off on May 3. You will be able to access the beta via the Halo 3: ODST game disc.

 

* Dead Rising 2 will release in North America on Aug. 31, Japan on Sept. 2 and Europe on Sept. 3.

 

* Dead Rising: CASE ZERO an exclusive download only on Xbox LIVE, will launch prior to the full game and provide a playable prologue that bridges the story between the two titles.

 

* Alan Wake will launch May 18 in North America and May 21 in Europe. Players can pre-order the title to receive the

Bright Falls Bonus Pack, which includes exclusive content like Avatar gear, an Xbox LIVE theme, and a “making of” video.

 

* The Xbox 360 Final Fantasy XIII Special Edition Bundle will release starting March 9 for $399, and include a 250GB Hard Drive, two Wireless Controllers, exclusive downloadable content and a Standard Edition copy of the game.

 

* Toy Soldiers will kick off the Xbox LIVE Arcade Block Party on March 3

 

* Perfect Dark, Scrap Metal and Game Room will launch this March as a part of the Xbox LIVE Arcade Block Party.

 

* Tom Clancy’s Splinter Cell Conviction will release at retailers starting April 13 in North America, April 16 in the United Kingdom, and April 28 in Japan.

 

* Lost Planet 2 will launch in North America and Europe on May 18.

 

* Fable III will be available this holiday.

 

* In a video interview earlier this month, Molyneux said players would be “pissed” to hear about one of Fable III’s features. What’s the scoop? There’s no health bar, he said. In fact, there’s no heads-up display elements on the screen at all.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gjetter på en dato for Reach-betaen, muligens i nærheten av GOW3. Forventer også snakk om DLC til ME2 og Bioshock 2, muligens med eksklusive avtaler. Håper på en annonsering av PGR5. Èn ting jeg håper på mer enn noe annet, men som er veldig, veldig lite sannsynlig, er en oppfølger til Banjo-Kazooie/Tooie i samme plattformsjanger som de originale spillene. Gleder meg!

Lenke til kommentar

jazz jackrabit 360 (håp), nytt spill fra Rare, Moleynoux kommer til å hype Fable som vanlig, litt mer info om den nye dlc'n til ME som Bioware jobber med, Moleynoux viser frem Milo på åpen scene istedenfor lukkede rom. Tror ikke det blir noe nytt gears i år. Kanskje noen flere Natal ting å vise frem? Microsoft forteller mer om sine fremtidsplaner. Jeg googlet magic 8 ball angående min første spekulasjon og fikk svaret: Most likely no :'<

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

Tviler på at Molyneaux kan skuffe, uansett hvor fan jeg er av serien.

Gjelder å holde seg positiv :p

Jeg krysser fingrene jeg også. :) Fable 2 er et herlig spill, så jeg skal la Molyneux få holde presentasjonen sin før jeg deler ut ris eller ros. Jeg håper bare at grafikkstilen og sjarmen fra 2'ern blir ivaretatt i oppfølgeren.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...