Gå til innhold

Nytt Fallout til høsten (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Allerede høsten 2010 kommer det nye Fallout-spillet??

 

Jeg håper får all del at de ikke stresser med å utgi slike spill som har godt rykte, bare for å få serien større og tjene mer penger.

 

Serien har hatt stor suksess nå, og det ville vært trist hvis Fallout: New Vegas ble en flopp.

Lenke til kommentar

Allerede høsten 2010 kommer det nye Fallout-spillet??

 

Jeg håper får all del at de ikke stresser med å utgi slike spill som har godt rykte, bare for å få serien større og tjene mer penger.

 

Serien har hatt stor suksess nå, og det ville vært trist hvis Fallout: New Vegas ble en flopp.

 

De har tross alt alt motoren og materialet fra Fallout 3 å benytte seg av - de nye ressursene de trengte å lage var sannsynligvis kjapt gjort, og da er resten bare plassering og innspilling av stemmer. Du kan jo se på det som en expansion, bare at den er standalone og ca. like lang som et spill i fullversjon.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Får man følelse at det bare er som en ekspansjon fra Fallout 3, så blir jeg nok skuffet.

 

Vil at når de skal lage nytt spill i en slik serie som Fallout bør de ikke spille alt for safe å ta med Så mye fra tidligere i serien, men prøve å få til mye nyskapende.

 

Håper virkelig de klarer det med tanke på den tiden de har brukt.

Lenke til kommentar

Får man følelse at det bare er som en ekspansjon fra Fallout 3, så blir jeg nok skuffet.

 

Vil at når de skal lage nytt spill i en slik serie som Fallout bør de ikke spille alt for safe å ta med Så mye fra tidligere i serien, men prøve å få til mye nyskapende.

 

Håper virkelig de klarer det med tanke på den tiden de har brukt.

 

 

Det er fremdeles satt til samme univers, og New Vegas er geografisk nærmere West Coast-settingen fra Fallout 1 og 2 - som demonstrert ved at fyren i videoen vifter med et NCR-flagg. Jeg tror New Vegas vil ha sterkere bånd til Fallout 1 og 2 enn Fallout 3 hadde, men det kjører tross alt på samme motor som Fallout 3, så rent visuelt ville jeg ikke forventet meg at det så dramatisk annerledes ut - derfor expansion-preget. Innholdsmessig er det forhåpentligvis et spill som står utmerket på egne bein.

 

Så i forhold til Fallout 3 blir det kanskje nyskapende, mens det i forhold til de gamle Fallout-spillene tegner til å bli en retur til røttene.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Klart det får et expansion-preg. Ingen tvil om det, de bruker vel fortsatt GameBryo-motoren uten noen spesielle tilpasninger vil jeg tro. Uansett, dersom historien faktisk blir veldig god denne gangen så er det ingen tvil om det dette blir knall! Fallout 3 var jo i bunn og grunn et rimelig godt spill, uansett hvor mange bugs det var. Og hvor stive animasjonene var.

Endret av Kenny Bones
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...