Gå til innhold

Demo: Aliens vs. Predator (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan spille alle raser, men maps/modes er bare ett og DM. Mulig jeg overså et eller annet i løpet av den lille tiden jeg har spilt, men det virker som om du bare får tildelt en rase per match, uten at kan velge eller bytte den bort senere. Men mulig jeg tar feil.

 

Er bare å trykke i bildet der du ser hvilken rase du har fått tildelt. Bare trykk helt til du får den du har lyst på =)

Lenke til kommentar

hvis folk søker på AVPIEU gruppen på steam så er det en samleplass for å finne folk til games lettere, selv vil jeg ha norske å spille med for å få skikkelig ping, så add ashwa på steam

 

http://steamcommunity.com/groups/AVPIEU

er gruppa,

 

http://steamcommunity.com/profiles/76561197984262914 er meg, så add for å spille. det gjelder avp fullversjonen og..

 

det går forresten å skifte rase og men du må bytte med noen. ok det er kun 8 player deathmatch nå, men det er 7 typer i fullversjonen for de som lurte.

Lenke til kommentar

Jeg ble dypt skuffet av multiplayer demoen, men det ble ikke verre en jeg ventet. En deathmatch demo av AvP conseptet er bare lame. skal det være Alien VS Predator(VS Marines) så skal det være det. AvP sitt konsept er veldig bra til singelplayer og det er primærgrunnen til at jeg kjøper det.

Lenke til kommentar

Alle har vel vokst opp med Aliens eller Predators, eller Aliens vs. Predator, Så når det kommer et spill blir vi spillinteresserte godtroende og håpende.

 

Tror du ikke vi var det til Rogue Warrior også?

 

Spill blir håpet på at det skal være bra, noen blir det og noen ikke, sånn er spillindustrien. Ikke alle utviklerne har det beste ryktet på seg når det gjelder utgivelser før, men jeg ville ikke ha avskrevet et spill bare fordi det er akkurat de som lager det.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk hadde forventninger til dette spillet. Er det ikke de samme utviklerne (Rebellion) som nylig ga oss det grusomme Rogue Warrior?

 

Det er også de samme utviklerne som lagde det første AvP-spillet til PC.

 

At de i den senere tid har gått over til å utvikle shovelware er i seg selv ikke noe godt tegn, men det er jo lov å håpe at de fremdeles vet hva de driver med i AvP-sammenheng. ... Selv om demoen kanskje tyder på det motsatte.

Lenke til kommentar

Er bare å trykke i bildet der du ser hvilken rase du har fått tildelt. Bare trykk helt til du får den du har lyst på =)

 

Skjønte det etterhvert. Men det er også en limit på hver rase (tror det er to predator og tre av de andre), det er vel derfor man bare får tildelt noe hvis man joiner et spill "in progress", og heller ikke kan bytte etterhvert.

 

Når det gjelder "lite innhold" i demoen, er vel ett map rimelig typisk for mp demoer. Så det burde vel neppe være en overraskelse for noen. At de valgte det som (muligens) er den mest uinteressante game mode'n, var kanskje ikke så lurt. Personlig synes det de burde ha gjort var å gi litt mer instrukser til spillerne. Om ikke en hel tutorial, så hvertfall en slags in-game manual man kunne finne i den første menyen.

 

Når det gjelder grunnen til å gi ut en mp demo, kan jeg tenke meg det var at folk skulle få prøve alle rasene, noe som ville vært rimelig utenkelig i en sp demo, som sannsynligvis ville vært en liten del av marine campaignen eller noe sånt.

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor folk hadde forventninger til dette spillet. Er det ikke de samme utviklerne (Rebellion) som nylig ga oss det grusomme Rogue Warrior?

 

Delvis sant. Rogue Warrior ble produsert av Rebellions Derby-studio, mens Alien vs. Predator blir utviklet av et annet studio, Oxford HQ.

 

Spilte demoen en god stund i går, og de gangene jeg klarte å finne en server koste jeg meg stort. Lite tips til de som ønsker å kjøpe det: Play.com selger det for £17.99 (gratisk frakt). Spillet bruker dog Steamworks selv om man kjøper en fysisk kopi, men det ser jeg bare på som et pluss.

Endret av Rugged Werewolf
Lenke til kommentar

Har prøvd demoen noen ganger nå. Både skuffet og fornøyd på samme tid. Må ærlig innrømme at den burde jo nesten blitt kalt beta, i stedet for demo. Men når en til slutt kom seg inn var det veldig nerve pirende og spennende. Likte spillet meget godt. Men ble fort lei det ene mappet. Håper det er mange flotte maps med spillet. Også store maps. Er spent på å se om marines og preds kan åpne og lukke dører.

Lenke til kommentar

Til dere som har spilt demoen litt: Er den dårlig i forhold til forventningene deres, eller er det gjennomført pil råttent? Er det noen spill dere kan sammenligne med?

 

Etter min mening er spillet ødelagt av at det også utgis på konsoll, det er altfor tregt og oldschool AVP-fans vil muligens bli en smule skuffet.

Endret av Bulletus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...