Gå til innhold

Hva var din første achievement?


~ David ~

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte min første Xbox360 sommeren 2006. Jeg kjøpte Oblivion samtidig, da dette var et spill som fristet. Jeg ante ikke hva achievements var, og kan egentlig ikke huske å ha lagt merke til at den første achievementen poppet. Etterhvert begynte jeg å legge merke til at det kom slike meldinger når jeg gjorde spesielle ting. Det tok likevel et halvt år før jeg skulle skjønne hva det dreide seg om, da jeg spilte Gears of War og møtte This is Thomas, som satte meg inn i systemet og vi begynte å sanke achievements for alvor.

 

Men, for å besvare mitt egentlige spørsmål (får vel holde meg litt on-topic :D): Den første achievementen jeg fikk var 'Escaped the Imperial Sewers' på 50G. Det har blitt en og annen achievement etter det, men det er alltid moro å tenke på hvor det begynte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror det blir Training Complete (10GS) i Tony Hawk: Project 8 den 24/11/06.. eventuelt en av rainbow six vegas eller oblivion achievementene... har ikke datoen på oblivion achievementen på den gamle taggen min lengre =/

 

på gamertaggen jeg har nå så er den tidligste datoen jeg har

14 september 07 på noen bioshock achievements =P antar at det blir Toaster in the Tub som var den første der

Endret av digdugdog
Lenke til kommentar

Perfect Dark Zero:

 

Completed Single Agent

Completed Single Player Game on Agent Difficulty Setting

 

Achievementen har desverre ingen dato da jeg trolig var offline da jeg fikk den.

 

Perfect Dark Zero:

 

Played 10 Deathmatch Games

Multiplayer Award. Played in 10 DeathMatch Games.

10

Oppnådd 31.12.2005

 

Det var for øvrig den tredje og siste achievementen jeg fikk i PDZ.

Lenke til kommentar

Hehe jeg fikk xboxen min bare 2 år siden, dermed så kjøpte jeg Perfect dark zero (siden det kosta 99 kr) også fikk jeg oblivion med i pakka så langt jeg kan huske..og dermed var min første achivement 'Escaped the Imperial Sewers' hehe jeg gadd aldri og fullføre Perfect dark zero så jeg har -ingen- achivements der! This is David jeg syns dette var et bra innlegg! yey!

Lenke til kommentar

Morsom tråd. Jeg fikk min Xbox sommeren 2007, så første achievementen er derfra. I begynnelsen var jeg ikke tilkoblet Live, men jeg er rimelig sikker på den første achievementen.

 

LAST CALL10 gp-g.jpgLast call complete

På Prey. Kostet 99,-, og jeg kjøpte det som et supplement til Dead Rising. Glad jeg gjorde det slik, for Dead Rising er sannsynligvis blant det verste jeg noen gang har spilt. :)

Lenke til kommentar

Morsom tråd ;-)

 

Min første var denne i Guitar Hero II:

 

8x.jpgScoremonger Award 10G

Got an 8x multiplier

Acquired 15/2/2008

 

Jeg forstod ikke hva disse plagsomme meldingene var som poppet opp fra tid til annen. Hver gang en achievement poppet opp fikk det meg til å miste "streaken", noe som irriterte meg grenseløst. Jeg trenger kanskje ikke si det, men nå er disse pop-uppene som søt musikk ;-)

Endret av rover
Lenke til kommentar

Søt musikk indeed! :love:

 

Eneste jeg skulle ønske er at de på neste dashboard update introduserer forskjellige lyder for de ulike systemmeldingene, slik at jeg ikke blir så skuffet når det plopper og det bare er en eller annen som logger på :p

 

Dead Rising var litt skuffende ja, Prey derimot var moro. Jeg tror PDZ må være et av de vanskeligste spillene noensinne å få 1000G på, har heldigvis aldri prøvd det selv, liker ikke spill jeg ikke kan få minst 50% av achievementene på..

 

Jeg har heller ikke datoen på noen av Oblivion-chievsa bortsett fra de to siste, men jeg antar at de står i rekkefølge nedenfra og oppover..

 

Morsomt at to stykker har sin første på samme dato (2. des 2005) :)

Lenke til kommentar

Kjøpte 360 og bioshock i august 2007. Første achievement var:

 

bioshock-trop050.jpg

Toaster in the Tub 10G

The player has shocked an enemy in the water.

 

Jeg driter egentlig i achievements, eneste spill jeg har 100% på er battlefield 1943, men da prøvde jeg ikke engang.

Endret av RomTorsk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...