Gå til innhold

Bloodline champions, litt info.


Anbefalte innlegg

Bloodline champions kan du kalle en blanding av WC III modden warlocks der alle spells er skillshots (du my klikke hvor angrepet skal treffe) og WoW arena.

Hvordan vet du om dette spillet er for deg?

Om du liker tredjeperson RPG med massevis av aksjon, om du elsker PvPdelen av spill som World of Warcraft, om du liker PvP mods til WC III, da er det ganske sikkert at du kommer til å digge dette spillet.

Denne artikkelen forklarer nærmere hva Bloodline champions er.

 

Dette spillet satser tungt opp mot esport arenaen, du kan lese mer om alt de planlegger å ha fått inn til spillet slippes på hjemmesidene deres.

 

www.bloodlinechampions.com

 

Her er linker til noen nyttige brukere på forskjellige nettsteder som har lagt ut filmer.

 

Først og fremst den offisielle youtube kanalen. Se på battle reportene de er utrolig nyttige om du vil forstå om dette spillet er noe for deg.

 

[edit] Har lagt ut en del filmer her.

http://www.wegame.com/users/Predicted/videos/

 

Her er også utviklernes livestream bruker

 

Og her er også en meget aktiv brukers livestreambruker.

 

Og her er en tråd med massevis av filmer.

http://www.bloodlinechampions.com/forum/viewtopic.php?f=37&t=642

 

For øyeblikket er betaserverne åpne Søndag og Mandag fra 19:00 til 23:00 og du vil kunne se på livestreams ehm... live til de tidene, begge de to livestreambrukerne har også massevis av opptak du kan se om du blir hekta.

Endret av Predicted
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg har to invites, og følger samme prinsipp som Wrathmont.

 

Off-topic: Spiller du noe HoN for tiden Wrathmont? Evig lenge siden sist jeg har sett deg

 

EDIT: En igjen

 

Har to igjen.

 

Ot: Mye irl for tiden, men når jeg har tid er det aom regel hon jeg spiller, hadde et par matcher med vaenas for litt siden.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Heisann,

 

Noen som spiller dette nå som det har gått live?

 

Kunne tenke meg noen å spille med.

Er rimelig n00b, men jeg jobber med saken ;)

 

Har også kun gratis versjonen inntil videre, men får se om det klarer å sette sine klør i meg nok til at jeg vil vurdere å oppgradere for raskere opplåsning av stuff :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...