Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser ikke poenget. Med en MacBook/nett-PC og en iPhone eller tilsvarende telefon blir iPad overflødig. Jeg kan ikke se meg selv bruke den ute, det er den for stor for (og uten kamera er det mer attraktivt med iPhonen) og innendørs.. eller hvor som helst oppfyller bortimot alle laptoper hva denne kan brukes til. Uten flash, telefonmuligheter, multitasking eller anledning til å bruke programmer som ikke kommer fra AppStore ser jeg ikke det store.

 

Det er som dere skriver; en stor iPod Touch. Slik jeg ser det er iPhone mer funksjonsrik. Før vi snakker om jailbreaking.

Lenke til kommentar

Skal ha. Jeg hater generelt Apple pga av Itunes som den siste uke har fucket opp Touchen min to ganger når det har blitt skiftet bruker på PCn mens ipoden har ladet.

Uansett spyr de stilige produkter på rekke og rad som jeg ender opp med å kjøpe. Har lenge sagt jeg styrer unna Iphone, men etter å ha prøvd et par alternativer så ender jeg nok på Iphone. Er fremdeles ingen som har klart å lage samme herlige touchscreen som det er på apple produkter.

Lenke til kommentar

Dette var syltynt Apple.

Et produkt jeg ikke har bruk for.

Hva i all verden skal jeg med denne når jeg allikevel har en iPhone og en MacBook?

Hva med dem som ikke har alt det du har? For min del så er iPad en sitte i sofaen å surfe/leke med dings, iPhone blir for liten og sitte med en MacBook eller hvilke som helst annen bærbar i fanget er ikke spesielt behagelig over tid. Men en passe stor og utrolig lett dings som iPad....ja det ser jeg for meg at jeg kan sitte i sofaen å surre med. Lese en bok, surfe,se film,bilder og spille spill på en passe skjermstørelse... Det å sitte flere å se på bilder fks på denne virket jo helt genialt.

 

Jeg ser ikke poenget. Med en MacBook/nett-PC og en iPhone eller tilsvarende telefon blir iPad overflødig. Jeg kan ikke se meg selv bruke den ute, det er den for stor for (og uten kamera er det mer attraktivt med iPhonen) og innendørs.. eller hvor som helst oppfyller bortimot alle laptoper hva denne kan brukes til. Uten flash, telefonmuligheter, multitasking eller anledning til å bruke programmer som ikke kommer fra AppStore ser jeg ikke det store.

 

Det er som dere skriver; en stor iPod Touch. Slik jeg ser det er iPhone mer funksjonsrik. Før vi snakker om jailbreaking.

Som jeg skrev over her så fyller iPad mange punkter synes nå jeg. La oss si jeg skal sitte i sofaen å surfe...sitter jeg med iPhone til det? Klart nei...en nett-pc eller MacBook? Ja, men om jeg hadde valget mellom det og en iPad....så hadde valget vært enkelt.

 

Bruke ute synes jeg også pointet blir borte...kjekt å ha på lange reiser da det er en såpass tynn og lett sak det er helt klart et stort pluss. Dette ser jeg på som en evolusjon på laptoper eller kanskje mest på nett-pc.

 

Flash støtte skulle vært der...men med milioner av programmer og spill på appstore så tror jeg folk flest klarer seg meget meget bra. Telefonmuligheter ville jeg tro det ville komme løsninger på etterhvert...den støtter jo tross alt 3G.

Jeg er på ingen måte noen Apple fanatiker...eier ikke et eneste Apple produkt faktisk. Men tror denne her kommer til å selge noe helt sinsykt...

Lenke til kommentar

iPhone har siden tidenes morgen manglet flash, og selv om det finnes hundretusener av applikasjoner som prøver å bøte på det, så er det en veldig amputasjon. Det vil bare merkes mer på en større og kraftigere enhet. 3G er heller ikke implementert i hver enhet, så det argumentet faller litt bort (hvorav en telefon, for eksempel iPhone, har dekning uansett om det er wi-fi eller ikke). En TV gjør nok en bedre jobb når det gjelder film og bilder, en iPod (som "alle" har) gjør samme nytten innenfor musikk og en laptop gjør alt sammen. Det finnes forøvrig alternative enheter som gjør det samme, og himla mye mer, men som ikke kommer til å selge en brøkdel så godt fordi de ikke har eplelogoen.

 

Jeg tviler ikke et sekund på at denne selger som varmt, hakka hvetemøkk, men det er som Apple sier - en blanding av en laptop og en smarttelefon. Uten telefondelen. Eller multitasking. Eller flash. Eller et åpent operativsystem.

 

Med jailbreak, derimot, blir den hakket sprekere.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...